וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן יפגין מול בית מנדלבליט: "להתאחד מול השחיתות"

22.7.2017 / 15:20

המוזיקאי יצטרף למחאה המתמשכת מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה בפתח תקווה, על רקע ההתקדמות בחקירות הקשורות לראש הממשלה "אני בא לחזק את הדמוקרטיה שנפגעת כתוצאה מגרירת רגליים של מי שאולי נמצא בתפקידו בדיוק מהסיבות האלה"

נושא: אביב גפן והתעויוט בהופעה חיה באולפן השקוף של וואלה. ראובן קסטרו
מצטרף למחאת חקירות ראש הממשלה. אביב גפן/ראובן קסטרו

המחאה מול בית היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט בפתח תקווה, תימשך גם הערב (שבת) - ולמאות המפגינים המגיעים מדי שבוע למקום צפוי להצטרף גם המוזיקאי אביב גפן.

"אני מגיע להפגין מול היועץ המשפטי לממשלה, מנדלבליט, כדי לחזק את הדמוקרטיה שנפגעת כתוצאה מגרירת רגליים של מי שאולי נמצא בתפקידו בדיוק מהסיבות האלה", אמר גפן לוואלה! תרבות. "אני קורא לימין ולשמאל להתאחד מול השחיתות ולמען הדמוקרטיה".

לאחרונה הוציא גפן שיר מחאה חדש, "הללויה", שתוקף את המערכת הפוליטית בישראל. "המושחתים שמבטיחים פעם בארבע שנים", שר גפן, "ובשאר הזמן הם לא סופרים ולא סובלים אותנו". בנוסף מתייחס גפן במהלך השיר לרצח רבין ותוהה "איך זה ששלטון נגנב מכמה יריות בגב".

בשבועות האחרונים הפכו ההפגנות מול ביתו של מנדלבליט לתכופות יותר, זאת בשל הפרסומים על ההתקדמות בחקירות פרשת הצוללות ובפרשת המתנות, בהן מעורב לכאורה ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהפגנה משתתפים גם חברי כנסת, ובראשם היו"ר הנבחר של מפלגת העבודה, אבי גבאי. בכמה מההפגנות הקודמות נרשמו עימותים בין מפגינים לשוטרים, על רקע הטענה כי ההפגנה נעשית ללא רישיון.

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully