וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ג'ון הרד ("שכחו אותי בבית") הלך לעולמו בגיל 72

22.7.2017 / 17:36

הרד, שגילם את אביו של מקולי קאלקין בסדרת סרטי הקומדיה, נמצא ללא רוח חיים במלון בו שהה בקליפורניה. הוא היה מועמד לגלובוס הזהב בעבור תפקיד האורח שגילם ב"הסופרנוס"

השחקן ג'ון הרד. AP
קריירה שהתפרשה על פני יותר מארבעה עשורים. ג'ון הרד/AP

שחקן הטלוויזיה והקולנוע האמריקאי, ג'ון הרד, הלך היום (שבת) לעולמו. הרד נמצא כשהוא ללא רוח חיים בחדר מלון בפאלו אלטו, קליפורניה, שם השתכן כדי להתאושש מניתוח שעבר לאחרונה בגבו. הוא היה בן 72 במותו.

הרד החל את קריירת המשחק שלו כבר בשנות השבעים, אך נכנס לתודעה כמעט שני עשורים לאחר מכן, כשלוהק לתפקיד פיטר מקאליסטר, אביו של קווין מקאליסטר (מקולי קאלקין) מ"שכחו אותי בבית". תפקיד משמעותי נוסף רשם בהופעת אורח מוצלחת ב"הסופרנוס", שם גילם את דמותו של הבלש המושחת וין מקזיאן, שהדליף מידע פנימי מתוך משטרת ניו ג'רזי לטוני סופרנו. עבור תפקידו זה היה הרד מועמד לגלובוס הזהב ב-1999

ג'ון הרד ב"שכחו אותי בבית".
מתוך תפקידו המוכר ביותר ב"שכחו אותי בבית"

במהלך הקריירה הארוכה על המסכים, השתתף במגוון סרטים וסדרות מוכרים. ביניהם הדרמה הקומית "חופים", סדרות המשטרה "מיאמי: מחלקת מוסר" ו"חוק וסדר: מדור מיוחד", הרד גילם את אביה של שרה טנקרדי ב"נמלטים", והופיע גם ב"ביג" ו"גלדיאטור".

בניגוד לקריירה הסולידית שלו, חייו האישיים של הרד לא היו חפים משערוריות. ב-1991 נעצר והורשע בתקיפה לאחר שהכה את זוגתו דאז, השחקנית מליסה לאו. הוא הספיק להתחתן ולהתגרש שלוש פעמים, והותיר אחריו שלושה ילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
השחקן ג'ון הרד. AP
חייו האישיים סיפקו לא מעט שערוריות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully