וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן לינקין פארק התאבד: האקר פרץ לטוויטר של אלמנתו ופרסם הודעות זוועה

23.7.2017 / 13:09

האקר פרץ לחשבון אלמנתו של צ'סטר בנינגטון, סולן לינקין פארק שהתאבד ביום חמישי, והעלה הודעות מזוויעות בשמה כמו "אף פעם לא אהבתי אותו באמת, הייתי מאוהבת רק בכסף שלו". בתוך כך, הלהקה פתחה עמוד לזכרו עם טלפונים לארגוני עזרה נפשית

צ'סטר בנינגטון, לינקין פארק. AP
צ'סטר בנינגטון/AP

האקר פרץ לחשבון הטוויטר של טלינדה, אשתו של סולן לינקין פארק צ'סטר בנינגטון, שהתאבד ביום חמישי בלוס אנג'לס. ההאקר העלה הודעות מזוויעות בשמה בזמן שהיא שרויה באבל, ובהן ההודעות "אף פעם לא אהבתי אותו באמת, הייתי מאוהבת רק בכסף שלו", "אני מניחה שזה הזמן לומר, בגדתי בצ'סטר עם מייק שינודה (חבר אחר בלהקה - ו"ת)". מהלהקה נמסר לתקשורת כי זוהי פריצה, האלמנה עצמה לא הגיבה.

בנוסף, הלהקה הקימה באתרה הרשמי עמוד לזכרו של בנינגטון, ובו מופיעות תמונה גדולה של בנינגטון מופיע בפני מעריצים נלהבים, כותרת עם ההאשטאג #RIPCHESTER, וכן מספרי טלפון ולינקים לעזרה נפשית למניעת התאבדויות, בתוך ארצות הברית ומחוצה לה. בנוסף, העמוד כולל ציוצים ומחוות מצד מעריצים לזכרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציוצים בטוויטר מצד האקר שהתחזה לטלינדה, אלמנתו של צ'סטר בנינגטון, סולן לינקין פארק, לאחר התאבדותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופתו של צ'סטר בנינגטון נמצאה בחמישי בבוקר, על ידי אחת מעובדות משק הבית, לאחר שתלה את עצמו בביתו שבלוס אנג'לס. בנינגטון (41) היה נשוי ואב לשישה ילדים משתי נשים שונות. בנינגטון היה מכור לסמים ולאלכוהול במשך שנים ובעבר אף הודה כי שקל מספר פעמים להתאבד, שכן לדבריו בילדותו נוצל מינית על ידי גבר. בנינגטון היה חברו הקרוב של המוזיקאי כריס קורנל, שהתאבד בתלייה אף הוא לפני כחודשיים. התאבדותו של בנינגטון התרחשה ביום שבו מלאו 53 שנים להולדתו של קורנל. בהלווייתו של קורנל שר בנינגטון את השיר "הללויה" של לאונרד כהן.

לפני כשבע שנים התראיין בנינגטון לוואלה! תרבות, לפני הופעת להקתו בישראל. "הפסקתי לשתות ולעשן, גם סיגריות וגם סיגריות 'אחרות', ומאז חיי טובים בהרבה", סיפר. "אני לא מתחרט על שום דבר שעשיתי – טוב, אולי על חלק מהדברים. אבל ידעתי ליהנות ולחיות טוב, למרות שהחיים שלי הפכו אפלים ועצובים. בשנים הקשות של ההתמכרות הגעתי למקום לא טוב כאמן, ואמנות זה כל מה שיש לי. הסמים לא עזרו לי לכתוב, למעשה, הם גרמו לי לעשות הרבה פחות. אני במקום טוב בהרבה ואני מטפל בעצמי. החיים שלי השתפרו מאוד בזכות זה".

צ'סטר בנינגטון, לינקין פארק. AP
צ'סטר בנינגטון/AP

תעשיית המוזיקה קיבלה בתדהמה את הידיעה על התאבדותו של בנינגטון, מוזיקאים ומעריצים הביעו את כאבם ברשתות החברתיות, ובהם מייק שינודה, חברו של בנינגטון ללהקה והסולן הנוסף שלה, שכתב כי הוא "שבור לב והמום". הלהקה העלתה לעמוד היוטיוב הרשמי שלה את הקליפ לשיר "Talking to Myself", הכולל חומרי ארכיון מהופעות והקלטות שביצעה הלהקה, בכיכובו של בנינגטון. השיר לקוח מהאלבום "One More Light" ששוחרר רק לפני חודשיים. מעריצי הלהקה העלו ליוטיוב תיעוד מההופעה האחרונה של בנינגטון ולינקין פארק, שהתקיימה בבירמינגהאם, בריטניה. בקטע נראה הסולן מבצע את שני השירים האחרונים בהופעה: "Papercut" ו-"Bleed it Out".

לינקין פארק הודיעה כי בעקבות מותו של בנינגטון סיבוב ההופעות בצפון אמריקה יתבטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully