וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתערוכה שאתם פשוט חייבים לדגום: הכירו את האמן רוס פלזמה

28.7.2017 / 9:09

במסגרת פרויקט 'Obsession', מציג רוס פלזמה, אמן הרחוב המסקרן, את תערוכתו החדשה בשיתוף פעולה יוצא דופן עם מבשלת קרלסברג. התערוכה מתקיימת בבר הספוטניק עד ה-6.8. צפו בכתבה

יח"צ - חד פעמי

בתוך מרתף בר הספוטניק בעל האווירה המיוחדת, הקהל נראה ככזה שהגיע ישירות מהמידברן לתערוכה של אמן הרחוב רוס פלזמה, אמן שאוהב ליצור בתוך המרחב האורבני וזו בסך הכול תערוכתו השנייה. זה לא טבעי לאמן רחוב להיכנס לתוך מרחב סגור, אך בזכות שיתוף הפעולה הפורה עם קרלסברג ועם בר הספוטניק, שהופך לבית לאומנות עכשווית, צעירה ובועטת, רוס פלזמה מצא בו את מרחב היצירה. זו תערוכה שונה - במקום רקדו רקדנית עמוד ורקדנית מיצג שהייתה לבושה כמו עורב ואנשים צבעו את פרצופם בצבעים זוהרים. האווירה הייתה מחשמלת.

פרויקט 'Obsession' – אמנות ללא פשרות - של קרלסברג, שבמסגרתו מציג רוס פלזמה את התערוכה שלו, מחבר את עולם האמנות לעולם אומנות בישול הבירה חסרת הפשרות של ג'יי סי ג'ייקובסן, ומציג אמנים שונים ואת הסיפורים שמאחוריהם עומדת הרדיפה לאיכות ללא פשרות, לתשוקה בעבודה והשאיפה לשלמות. כזאת היא תערוכת kNOT a solo exhibition של רוס פלזמה. מה הוא מתכנן לכם? כדי לדעת צריך להגיע ולחוות.

kNOT a solo exhibition
תערוכה של רוס פלזמה
ספוטניק גלרי שבמרתפי בר הספוטניק
רחוב אלנבי 122, תל אביב
משך התערוכה: 23.7 עד 6.8

וואלה! NEWS בשיתוף קרלסברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully