וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלש אמיתי" חוזרת, עתידה של "דדווד" והפינאלה של "משחקי הכס": הכותרות מהפאנל של רשת HBO

27.7.2017 / 10:30

מנהלי וכוכבי רשת הכבלים נכחו בפאנל של איגוד מבקרי הטלוויזיה האמריקאי, וסיפרו על פרויקטים עתידייים. בין היתר נחשף כי מהרשלה עלי יככב בעונה השלישית של "בלש אמיתי", שהתסריט לסרט הטלוויזיה של "דדווד" מעורר שביעות רצון וש"משחקי הכס" עשויה לשוב רק בעוד שנתיים

דגל הקונפדרציה של ארה"ב מתנוסס בדרום קרוליינה. GettyImages
חזון מאיים ומעורר מחלוקת. דגל הקונפדרציה מתנוסס בדרום קרוליינה/GettyImages

פעמיים בשנה מקיים איגוד מבקרי הטלוויזיה האמריקאי סבבי מסיבות עיתונאים לקראת עונת הטלוויזיה הבאה. בימים אלה מתרחש בלוס אנג'לס הסבב שמוקדש לעונות הסתיו והחורף הקרובות, ואמש (רביעי) התקיים בו הפאנל המדובר של רשת HBO. רשת הכבלים עטורת השבחים והפרסים אמנם זוכה לתחרות הולכת וגוברת מצד רשתות כמו FX ונטפליקס, אבל עדיין מושכת הרבה עניין לקראת הפרויקטים שנמצאים בקנה.

אחד מאותם פרויקטים עתידיים, "Confedrate", כבר הספיק לחולל סערה חריפה. הסדרה, שמאחוריה עומדים דיוויד בניוף ודן וייס (יוצרי "משחקי הכס"), עוסקת במציאות חלופית ובה הדרום ניצח במלחמת האזרחים האמריקאית השלישית, נפרד בהצלחה מהאיחוד והקים מדינה חדשה בה עבדות השחורים ממוסדת. מטבע הדברים, תיאור העלילה הזה עורר חששות כבדים לכך שהסדרה תציג באור חיובי (או לכל הפחות מתקבל על הדעת) של עבדות.

מנהל התוכניות של הרשת, קייסי בלויס, מיהר להרגיע: "המפיקים שלנו הבהירו שהם לא מתכוונים לעשות את 'חלף עם הרוח 2017'. זה לא עומד להיות על שוטים ומטעים. מה שנראה הוא האופן שבו הם מדמיינים כיצד הייתה נראית עבדות כזו היום". בלויס הודה שההכרזה על הפרויקט בהודעה לעיתונות הייתה שגויה, וכי היה מעדיף שתיעשה במסגרת ריאיונות שבהם יוכלו היוצרים להציג בהרחבה את חזונם. הסדרה החדשה עדיין לא זכתה לתאריך הפצה רשמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניפרד עד 2019?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, סדרת הדגל של HBO נמצאת בישורת האחרונה בהחלט שלה, בעיצומה של העונה השביעית והלפני אחרונה. בלויס טען כי עדיין לא התקבלה החלטה לגבי המועד שבו תשודר העונה השמינית והאחרונה בהחלט (שתכלול ששה פרקים בלבד), וכי היא עשויה להידחות עד 2019. עוד ציין בלויס כי ברשת בוחנים ברצינות להפוך את פרקי העונה האחרונה לארוכים מהרגיל. "שעתיים לפרק נראה קצת מוגזם, אבל זאת סדרה נהדרת אז מי יודע?", אמר לעיתונאים. ומה באשר לסדרת הספין אוף שנמצאת בשלבי פיתוח ראשוניים בימים אלה? ניתן יהיה לצפות לה לכל המוקדם כשנה לאחר ש"משחקי הכס" תסיים את דרכה.

ומסדרה שהולכת אל האור, לסדרה שחוזרת מהמתים. "בלש אמיתי", שכבר נשלחה אל מרתפי הארכיון לאחר העונה השנייה החלשה שלה, תשוב רשמית לעונה שלישית. זוכה האוסקר מהרשלה עלי ("אור ירח") הוכרז כמי שימלא את התפקיד הראשי בעלילה החדשה של האנתולוגיה. בהיעדרו של היוצר המקורי ניק פיצולטו, לא פחות מחמישה תסריטים ושלושה במאים שונים מתחרים כעת על תשומת לבה של הרשת, שתרצה לבחור הפעם נכון בשניהם כדי לשחזר את ההצלחה של העונה הראשונה של דרמת הפשע (ולא להתרסק כמו בעונה השנייה).

כאן לא מסתיימת גאולת המתים של HBO, משום שגם "דדווד" עטורת השבחים צפויה לשוב לסרט טלוויזיה מסכם. בלויס העיד כי הוא מרוצה מאוד מהתסריט שכתב יוצר הסדרה, דיוויד מילס. יחד עם זאת מיהר להבהיר שקיימים עדיין מספר מכשולים לפני הכרזה רשמית על תחילת הפקתו. אחד האתגרים הגדולים שיעמדו לפתחם של מילס ומנהלי הרשת יהיה ההתמודדות עם חסרונו של אחד מכוכבי הסדרה, פאוורס בות' (טיי טוליבר), שהלך השנה לעולמו. גם יתר כוכבי הסדרה התבגרו משמעותית מאז סיומה ב-2006, כך שניתן לשער שאם הסרט אכן ייצא לדרך, עלילתו עשויה לקפוץ מספר שנים בזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מהרשלה עלי, אוסקר 2017. GettyImages
חוזר לטלוויזיה. מהרשלה עלי/GettyImages

סדרה נוספת שעתידה אינו ברור עדיין היא "שקרים קטנים גדולים". אחרי עונה ראשונה מוצלחת, הביעו כוכבות ומפיקות הסדרה, ריס וויתרספון וניקול קידמן, ביחד עם ראשי HBO, תקווה להמשיך את עלילות מונטריי לעונה נוספת. עתידה של העונה השנייה תלוי כעת בסופרת ליאן מוריארטי, שספרה שימש כרקע לעונה הראשונה. וויתרספון וקידמן כבר רכשו את הזכויות לכל ספר המשך עתידי שתוציא מוריארטי, אולם לא בטוח אם זה אכן יקרה. אפשרות אחרת היא שמוריארטי תכתוב רקע לתסריט חדש, שלא יפורסם כספר וישמש רק את יוצרי הסדרה.

לארי דיוויד, כוכב "תרגיע", הגיע אף הוא לפאנל והתלוצץ על שובה של הסדרה אחרי 6 שנים. "נמאס לי לשמוע שאנשים שואלים אותי מתי התוכנית חוזרת", אמר דיוויד. בהתייחסו ל"תחרות" עמה הוא צריך להתמודד בימים אלה מצד דמויות שאומרות דברים פוגעניים ובלתי מקובלים חברתית, הבהיר הקומיקאי באשר לדמות אותה הוא מגלם: "הנשיא שלנו לא מצחיק, לארי מצחיק. אני לא רואה את התחרות כאן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נדנדתם, אז הוא החליט לחזור. לארי דיוויד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully