וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן ובלו מן גרופ: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

3.8.2017 / 1:01

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'יינסמוקרס

5 מיליארד זה מספר הצפיות של שירי The Chainsmokers ביוטיוב; 4 חודשים זה הזמן שחלף מאז צאת אלבום הבכורה שלהם; 3 באוגוסט (היום) זה תאריך המופע שלהם בלייב פארק ראשל"צ; 2 זה מספר הדי-ג'יים בהרכב; ו-1 הוא מספר פרסי הגראמי בהם זכו. בניגוד להרכבים שבאים אלינו אחרי שיאם, הצמד האלקטרוני הזה מגיע אלינו בשיאו, ויבצע להיטים כמו "Something Just Like This", "Closer" ו"פריז".

מתי? 3 באוגוסט

איפה? לייב פארק, ראשון לציון

למה? כי ההופעה הזאת היא הדבר הכי קרוב לרכבת ההרים קומבה של הסופרלנד הסמוך ללייב פארק

The Chainsmokers - Paris

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התיאטרון השחור

בתחילת שנות האלפיים גילו התיירים הישראלים את פראג. העיר למודת המלחמות קיבלה אותם במחירים מוזלים, נופים מרהיבים ותאטרון אחד שחור: מופעי צלליות באור אולטרה סגול, שמזכיר מעט את האייטיז, אבל לגמרי מעודכן, משובב נפש ומהנה. ביום שני נוחתת כאן "אימאג'", קבוצת תיאטרון שחור שמציגה כבר 25 שנים ברחבי העולם מופע חשוך על טהרת האולטרה סגול. למרות הפטנט המיושן קמעא, מובטח מופע חדשני, בשילוב קטעים שהקבוצה יצרה במיוחד עבור הביקור.

מתי? 7 באוגוסט ולמשך כשבועיים

איפה? ההיכל לאמנויות הבמה הרצליה וברחבי הארץ

למה? כי אפילו ליאור כלפון היה חלק מהתעשייה הזו

לרכישת כרטיסים

קבוצת אימאג', התיאטרון השחור מפראג. יציגו גם בפסטיבל המחולות בכרמיאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביב גפן

והרי החדשות: אביב גפן חזר לכתוב שירי מחאה. הוא אמנם נזהר מלהגדיר אותם כשירי מחאה פוליטיים, אבל אין ספק שהכיוון החדש שאליו גפן הולך הוא כיוון מעניין שכולל השתתפות בהפגנות השבועיות נגד היועץ המשפטי במוצאי שבת ומשפטים כגון "איך זה ששלטון נגנב מכמה יריות בגב / לקחו את הגפרור כיבו את הנרות שלנו / המושחתים שמבטיחים פעם בארבע שנים / ובשאר הזמן הם לא סופרים ולא סובלים אותנו" (מתוך "הללויה"). יש מי שטען שהמחאה של גפן היא פופוליסטית ולא אמיתית, אבל אנחנו מעדיפים לחכות לשאר התוצרים כדי לבחון את זה לעומק. ועד שיגיעו שאר התוצרים, מה יותר טוב מלהעביר את יום האהבה בהופעה של גפן – כן, עדיין אחד מהכותבים הרומנטיים הגדולים בישראל – בקיסריה? הוא צפוי לארח שם את נינט, את מירי מסיקה ואת אורית שחף. יהיה שמח.

מתי? 5 באוגוסט

איפה? קיסריה

למה? כי אם יש מישהו שאפשר לסמוך עליו שישקיע בקהל שלו הוא אביב גפן

לרכישת כרטיסים

"עכשיו מעונן". דרישת שלום מהנייטיז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל המחולות כרמיאל

שלושה ימים ולילות, 100 מופעים, 10,000 רקדנים מהארץ ומהעולם ויזהר כהן אחד: כן, אוגוסט שוב הגיע – ואיתו פסטיבל כרמיאל, שנדמה שמלווה אותנו מאז ומתמיד. השנה חוגג הפסטיבל יום הולדת 30 ובין האמנים שישתתפו בו בין מופע מחול למשנהו: טוביה צפיר, רבקה מיכאלי, אילנית, פבלו רוזנברג, שמעון בוסקילה ואריאל זילבר. בפסטיבל משולבים ז'אנרים שונים בתחום הריקוד (מודרני, קלאסי, היפ הופ, ג'אז, סלוני ועוד) ומי שאוהב ריקוד בשילוב עם ניחוח נוסטלגיה חייב לתפוס איזה מופע או שניים. אחרי הכול, זהו אירוע תרבותי שהוא בגדר חובה.

מתי? 8-10 באוגוסט

איפה? רחבי העיר כרמיאל

למה? כי רבבות רקדנים ואלפי צופים לא טועים

"עולה עולה". יזהר כהן. האיש שהרים עוד לפני שזה היה באופנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלו מן גרופ

יודעי דבר יגידו שמדובר במופע מרהיב. אחרים יספרו שכל החושים מתערבבים שם. הבלו מן גרופ חוזרים לתל אביב לסדרת הופעות בתל אביב במסגרת חגיגות 25 שנים להיווסדם. קצב, מוזיקה, משחקי אור, תיאטרון, אומנות וטנולוגיה, או במילים אחרות: אסקפיזם מתוק לאוגוסט הקשוח.

מי שיצפה במופע, ויתעורר בו תיאבון עז לנסות את מזלו ולהפוך לאחד מהם, מוזמן להגיע לאודישנים (באחריותו בלבד, כן?) כל הפרטים כאן.

מתי? 7 באוגוסט ולמשך כל החודש

איפה? היכל התרבות בתל אביב

למה? שואו ספקטקל תוצרת אמריקה אצלנו לחודש שלם. פיור פאן

לרכישת כרטיסים

בלו מן גרופ. מתבקשת פה בדיחה - בכל זאת אנשים שצובעים את הראש שלהם בכחול. חסכנו מכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רובוטריקים 5: האביר האחרון

כמו "שודדי הקריביים", גם סדרת סרטי "הרובוטריקים" התחילה נפלא ומאז הלכה ושקעה לתהומות שבאמת לא ברור איך מישהו יכול ליהנות מהן בלי תדלוק של סמי הזייה.

כעת מגיע שפל חדש: "רובוטריקים 5: האביר האחרון", שעולה כאן לאקרנים בסוף השבוע. נכון, הסטנדרטים הקיץ נמוכים במיוחד, ובכל זאת הסרט הזה מצליח להתעלות מעל "אימוג'י" וקשקושים אחרים, וגם נמשך יותר מהם - התופת נמרחת על פני לא פחות מ-149 דקות שעוברות לאט, ורק מדי פעם מגיחה אתנחתא נעימה בדמות הופעת האורח של אנתוני הופקינס, שמבישה את מעמדו אבל לפחות ממתיקה את הגלולה המרה של הצופים. אם אתם מרגישים שהמוח שלכם נוזל במהלך הצפייה, חשוב שתדעו: זה לא החום, זה לא הלחות, זו הטיפשות.

למה לא? הכי גרוע שיש.

שקרניקים. אלה שאמרו שנהנו בסרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully