וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לרומן בין שגיא למעיין? הצצה לריב הדרמטי ב"הישרדות"

8.8.2017 / 12:34

אחרי ההדחה הדרמטית של אמיר, שגיא ומעיין יכולים היו להיות מרוצים. הלפיד שלהם עדיין בוער, והם שוב חמקו מאי המתים. אבל במקום לחגוג את המהלך החכם, הם פוצחים בריב שעתיד להשפיע על כל מערכות היחסים באי. צפו בהצצה לקטע מהפרק שישודר מחר

צילום מסך

זו לא ההדחה הבאה, וגם לא הדמויות המורעבות, זו ההצצה לרומן בין שגיא ומעיין שמשאיר אותנו דבוקים למסך ערב אחרי ערב. הזוג שמצליח להפוך את האסטרטגיה לאומנות נקלע למשבר. בפרק הבא של הישרדות ("רשת", יום ד') היחסים הביזארים והמסקרנים עולים על שרטון שמכריח אותנו לבחור צד. כמעט.

מי שטרם התעדכן, ביום שבת אמיר הוגלה לאי המתים. ההדחה שלו היתה תעלול נוסף מבית היוצר של שגיא, מעיין ויוסי. האחרון החזיק בפסלון חסינות, אולם חבריו לשבט, בניצוחו של אמיר, סירבו להאמין. בינתיים על אותו האי, ממש לא רחוק משם, שגיא זכה בשרשרת החסינות הנחשקת, והבטיח את עתידו גם בפרק הבא. כשביקש להגן על מעיין, ולהעביר לה את השרשרת, היא סירבה. אמן הביטבוקס נפל לפח הכי נדוש ביחסי הוא והיא. זה קצת כמו לשאול את בת הזוג מה קרה, ולהסתפק בתשובה "כלום". היית צריך להתעקש ולהעביר את השרשרת, או לפחות לדאוג לשלומה ברגעים בהם היא חושבת שהמשחק נגמר עבורה והיא תודח. אבל זה לא קרה. מה כן קרה?

הפאוור קאפל של האי פוצח בריב לעיני חבריהם לשבט. שגיא פספס בגדול, ומעיין אומנם לא הודחה, אבל נפגעה עד עמקי נשמתה האסטרטגית. ועדיין, למרות הווליום הכועס, הדמעות בעיניים וה"תתבישי לך" הרועם של שגיא, החברים לאי עדיין תוהים האם מדובר בריב אמיתי או לא.

צפו בהצצה בלעדית לריב שעתיד - אולי - לשנות את מערך היחסים באי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully