וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס תמם ואופרה חינם: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

9.8.2017 / 0:10

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

באדיבות האופרה הישראלית, אבי כהן, עריכה נועה לוי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוהר דרומי, פסטיבל האור של באר שבע

הוא אמנם נפתח כבר אתמול, אבל היום נמשך במלוא המרץ פסטיבל "זוהר דרומי" בעיר באר שבע. במהלך הפסטיבל יוצגו עבודות אמנות ואור בלב העיר העתיקה, גם במרחבים ציבוריים וגם ברחובות. לצד אלה יתקיימו גם סיורים בעיר העתיקה, תהלוכות אור קסומות, סדנאות יצירה והופעות רחוב מעניינות. לא רק לבאר שבעים.

מתי? 10 באוגוסט

איפה? בעיר העתיקה בבאר שבע משעה 19:00 עד 01:00

למה? כי זו יופי של הזדמנות לבקר בעיר העתיקה בבאר שבע

"זוהר דרומי" פסטיבל האור של באר שבע. יהיה בוהק

"זוהר דרומי" פסטיבל האור של באר שבע. (צילום: דייגו מיטלברג),
"זוהר דרומי" פסטיבל האור של באר שבע/(צילום: דייגו מיטלברג)
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Cirque de Glace (אייסלנד - עולם של קרח)

פעם מזמן, איפשהו בשנות ה-80, משטחי החלקה על הקרח היו אופנה לוהטת לבילוי בשבתות וחופשים. כל המשפחה התלבשה היטב, שכרה נעליים מתאימות והפגינה מידה לא מבוטלת של גמלוניות על הקרח החלקלק. מי שבכל זאת התאמץ (כלומר, לא פחד לשבור ירך), הצליח לבצע רבע תנועה לאחור או חצי סיבוב מגושם והרגיש בלרינה. לפחות.

הרבה שנים חלפו מאז, וילדים חדשים מנסים להרשים היום הורים עייפים על משטחי ההחלקה. מי שעוד זוכר איך לא נופלים אבל מפחד להוכיח שהוא יכול, מוזמן ל"קרקס על הקרח" הרוסי. אמני החלקה על הקרח יציגו מופע אקרובטיקה צונן מלווה במוזיקה, אפקטים, פירוטכניקה ומידה לא מבוטלת של שואו. ויש גם עלילה: מי שיתאמץ, יוכל לזהות בין הפירואטים את סיפור הבריאה של כדור הארץ, האבולוציה של האדם והמסע אל גבולות הטכנולוגיה. אל תנסו בבית.

מתי? 16-20 באוגוסט

איפה? היכל הפיס ארנה, ירושלים

למה? אם שרדתם את אוגוסט האיום , זה צ'ופר ראוי באווירה חורפית

לרכישת כרטיסים

"CIRQUE DE GLACE" יהיה צונן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איסמעיליה

כנראה ש"לנצח נאכל חרב", או לפחות לנצח אלו יהיו החומרים מהם עשויה התרבות המקומית. "איסמעיליה" זהו שמה של ההפקה החדשה-ישנה שעולה בתיאטרון הקאמרי ובבסיסה חברות בין גברים שהחלה במלחמת יום כיפור. המחזה מתרחש 25 שנה מאוחר יותר, בערב אחד בסלון בורגני. הגיבורים כבר מזמן אינם חיילים, אבל המטען, מסתבר, נשאר בליבם. לפני 15 שנה המחזה הוצג לראשונה בתיאטרון בית לסין, והשבוע הוא עולה בשנית, בבימויו של הלל מיטלפונקט שגם כתב ובכיכובם של עמוס תמם, מיכה סלקטר ואלון דהן.

מתי? 10 באוגוסט

איפה? תיאטרון הקאמרי

למה? לפני 15 שנה המחזה זכה בפרס התיאטרון הישראלי בקטגורית "המחזה המקורי". מאחר ומדובר ביוצר המקורי, אנחנו תולים ציפיות

לרכישת כרטיסים

"איסמעיליה". אלון דהן, עמוס תמם ומיכה סלקטר

איסמעיליה. (צילום: ינאי יחיאל),
איסמעיליה/(צילום: ינאי יחיאל)
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסיבה בקיסריה

איתי לוי, מהשמות העולים במוזיקה הים תיכונית ובן טיפוחיו של אייל גולן, יופיע לראשונה בקיסריה בעקבות אלבומו השלישי, "שורדים אהבה", שיצא בחודש שעבר. לצד הערכת כישוריו, בתעשיית המוזיקה יש המסתייגים מהליכה לקיסריה בשלב מוקדם זה של הקריירה וגורם בסביבתו אף סיפר לנו שהזמר התעקש על כך. ואגב גולן, הוא יתארח במופע אם לא יאחר בגלל פקקים מאירוע אחר ופרטי שיתקיים לו באותו הערב.

מתי? 16 באוגוסט

איפה? אמפי קיסריה

למה? כי תהיה מסיבה בקיסריה

לרכישת כרטיסים

מסיבה בחיפה. איתי לוי. מוקדם מדי? ימים יגידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופרה בפארק

לפני 16 שנה עיריית תל אביב הציגה בכיכר רבין את האופרה "לה טרוויאטה". מרימי הגבה, מצקצקי הלשון והציניקנים אולי פספסו את האירוע הראשון, אבל למדו במשך השנים שאופרה בחינם זה לא אירוע של מה בכך, גם אם היא בחום התל אביבי של אמצע אוגוסט. גם עיריית תל אביב למדה עם השנים, והאופרה הועתקה מכיכר רבין אל פארק הירקון לרווחת הקהל.

השנה זו האופרה האיטלקית "טוסקה" מאת ג'קומו פוצ'יני, שזוכה בבמה הגדולה. מדובר בהפקה חדשה של האופרה הפופולרית, בביצוע התזמורת הסימפונית ראשון לציון ולצדם מיטב סולני האופרה שלנו. המקדימים יהנו ממקומות ישיבה מסודרים, והמבקשים להישאר בבית יוכלו להנות מהאופרה בשידור ישיר בטלוויזיה החינוכית. כמובן שכל האירוע יתורגם לעברית על מסכי ענק.

מתי? 10 באוגוסט, 20:30 (פתיחת שערים: 19:00)

איפה? פארק גני יהושע

למה? כי אפשר להביא את הילדים לאופרה בלי למכור לבלב

האופרה "טוסקה" במצדה ב-2015. הפעם זו הפקה חדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סראחה

אנשים שבוחרים להישאר בתל אביב באוגוסט הם ככל הנראה מזוכיסטים טהורים, ולכן שום דבר שיעשו כבר לא צריך להפתיע אותנו – גם לא שימוש באפליקציה הסעודית סראחה, שעשתה עלייה לאחרונה, וכך מאפשרת גם לישראלים להזמין את חבריהם לעלוב בהם בעילום שם, וכך לדעת מה הם באמת חושבים עליהם.

מן הצד השני של השנאה העצמית, גם מגלומניה מסוימת מניעה כמובן חלק מן המשתמשים באפליקציה, כמו גם שעמום טהור – מה כבר יש לעשות באוגוסט? כך או כך, אף אחת מן הסיבות להשתמש בסראחה אינן טובות או מוצדקות. אם הורדתם אותה, תמחקו מיד, ואם עוד לא נחשפתם אליה, אל תטרחו. מי שבכל זאת חייב להתעלל בעצמו מוזמן לצאת מהבית בצהריים וללכת חמש דקות מחוץ לצל.

למה לא? כדי שתוכלו להמשיך להשמין ולהעלות פוסטים פאתטיים בלי שמישהו יעצור בעדכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully