וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון פול ורג'ינה ספקטור: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

17.8.2017 / 0:14

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רג'ינה ספקטור

כוורת שרה פעם על "אינספקטור חכם", ומלים אלו יכולות לתאר גם את הצליל של רג'ינה ספקטור, שהוא גם IN וגם חכם. זמרת הפולק-רוק היהודיה-אמריקאית ממוצא רוסי, שהפסנתר היה לחלק בלתי נפרד מגופה, תשוב להופעה בארץ בעקבות אלבומה האחרון, "Remember us to Life" שמו. בזכות השירים הקסומים שלה והקול המופלא שלה, היא מצליחה לחדור עמוק לתוך הלב.

מתי? 19 באוגוסט

איפה? אמפי רעננה

למה? כי היא אמנית כמו שאנחנו מדמיינים שאמנית צריכה להיות

לרכישת כרטיסים

רג'ינה ספקטור, "שחור ולבן". אנחנו נכבשנו עוד ב"כתום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היירספריי

טרייסי נפוחת השיער, גיבורת המחזמר האהוב "היירספריי", מתייצבת על במות ישראל בגרסה המקומית למיוזיקל הוותיק. השחקנית רוני מרחבי ("תיכון השיר שלנו", "דני הוליווד") מגלמת בחינניות את הגיבורה, ונכנסת לנעליים שבעבר פיזזו בהן ריקי לייק (בסרט המקורי 1988) וניקי בלונסקי (בגרסה המחודשת 2007). לצד מרחבי מפזזת עוד שורה ארוכה של כוכבים, בהם איציק כהן (בתפקיד האמא!), טלי אורן, עידן אלתרמן, משי קליינשטיין ועוד. עם קאסט כזה, בשילוב שירים שהצליחו פעם אחר פעם ובתוספת השקעה של למעלה מארבעה מיליון שקלים בהפקה, נדמה שמכוונים שם גבוה מאוד. לנו לא נותר אלא לקוות שיקלעו.

מתי? 18 באוגוסט

איפה? בית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה

למה? כי התגעגענו לראות את איציק כהן בתפקידים נשיים

לרכישת כרטיסים

"היירספריי". תוחזר אופנת השיער הנפוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שון פול

כוכב הדאנסהול הג'מייקני וזוכה הגראמי שון פול שב להופעה בראשון לציון. לאחר ההצלחה והדעיכה, שון פול התקמבק, הרבה בזכות היותו משת"פ לא קטן. בין השאר התארח בשירים "Cheap Thrills" של סיה, "Bailando" של אנריקה איגלסיאס, ו-"Rockabye" של קלין בנדיט, ששהה 9 שבועות בצמרת מצעד הסינגלים הבריטי, למרות ששון פול היה בטוח שהשיר לא יצליח. הוא יופיע כאן במסגרת פסטיבל שאקה, כאורח המרכזי ביום של מופעים שיכלול גם את האולטראס, סטפן, פלד, קטריקס ודורון ביטון ועוד. איך שרה אגס קימל? חפש אותי ב(רא)שון.

מתי? 22 באוגוסט.

איפה? לייב פארק ראשון לציון.

למה? כי אם תסרבו ללכת, תתחרטו יותר ממה שריהאנה מתחרטת על כך שדחתה את הלהיט שבסופו של דבר שרה סיה עם שון פול, "Cheap Thrills".

לרכישת כרטיסים

שון פול ואן מרי (היא לא תבוא)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דפנדרס

במשך שנתיים תמימות עמלו בנטפליקס כדי להמציא מחדש את גיבורי העל של ניו יורק, שהגרסאות הקולנועיות של "דרדוויל" ו"אלקטרה" צילקו בעשור הקודם. אחרי ההצגות המוצלחות מאוד של "דרדוויל", "ג'סיקה ג'ונס", "לוק קייג'", והמעט (כלומר הרבה) פחות מוצלחת של "אגרוף הברזל" – מתאחדים הארבעה לאירוע שהוא המקבילה הטלוויזיונית ל"הנוקמים", כדי להציל את התפוח הגדול מארגון מסוכן. אם אתם זקוקים לתמריץ נוסף, כדאי לזכור את החלטת דיסני (הבעלים של אולפני מארוול) למשוך את כל תכניה מנטפליקס בשנתיים הקרובות, כך שהעונה הזאת עלולה להיות הראשונה והאחרונה שנראה אותם יחד כאן.

מתי? 18 בדצמבר

איפה? נטפליקס

למה? כי אם יצליחו הפעם, אולי בעונה הבאה הם יצילו אותנו מטראמפ

"דפנדרס". אין כמו איחוד גיבורי על להילחם בשעמום שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

78/52

אף שוחר/ת קולנוע לא ירצה לפספס את סרט התעודה "78/52", הנקרא כך בשם כמות זוויות הצילום והקאטים שיש בקטע המפורסם והמצוטט בתולדות הקולנוע: סצינת הרצח במקלחת ב"פסיכו" של אלפרד היצ'קוק, כמובן.

הסרט, אותו ביים אלכסנדר פיליפ, עוקב אחר עשיית הסצנה הזו, המשמעויות שלה וההשפעות שהיו לה, ואפילו מי שחשב כי הוא יודע הכל על "פסיכו" ועל היצ'קוק יגלה בו הרבה הארות חדשות. חשוב מכך, לא מדובר בסתם מסמך אקדמי עתיר מידע, אלא ביצירה זורמת ומשעשעת, שתענג אתכם גם אם אתם לא מכינים כרגע פרו-סמינריון על מבע קולנועי.

התענוג הזה לא יופץ כאן מסחרית וגם לא ברור אם יוקרן בטלוויזיה, כך שייתכן כי ההזדמנות האחרונה לצפות בו תהיה בסינמטק תל אביב. בקיצור: הסיטו את וילון המקלחת ורוצו לראות.

מתי? 20 בספטמבר, 21:30

איפה? סינמטק בתל אביב

למה? כי כך תלמדו שאמנם חם ולח, אבל עדיף לא להתקלח שלוש פעמים ביום.

קטע מתוך "78/52". להבא, אם את משתתפת בסרט אימה, אל תכנסי למקלחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהדורות החדשות ביום שישי

מהדורות החדשות של ערב שישי אף פעם לא היו מופת של עומק וטעם טוב, אבל בעבר לא הייתה ברירה אלא לצפות בהן: "אולפן שישי" ומתחרותיה התהדרו הרי ברייטינג עצום והיו מדורת השבט הישראלית. אם לא ראית אותן, לא היה לך מושג מה קורה.

אך עם הזמן, האש של המדורה הזו הלכה וכבתה, ובקיץ 2017 הגיעה לשפל חדש: כעשרה אחוזי רייטינג ל"אולפן שישי" בסוף השבוע האחרון, כחצי מזה ל"שישי" של חדשות 10 וכשליש מכך למהדורה של התאגיד יוצרים מציאות חדשה, בה דווקא מי שמבלים עמן את ערבי שישי הם אלה שלא בעניינים.

ככה זה: בימינו, בשביל לדעת על מה ידברו במטבחון המשרדי, צריך לעקוב אחר "משחקי הכס" ולגולל את פיד הפייסבוק. מהדורות החדשות של יום שישי? כמו ההתנתקות, זה כל כך 2005.

למה לא? כדי להיות מה-80 אחוז שלא רואים ולהרגיש מקובלים ומגניבים

מגיש אולפן שישי, דני קושמרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully