וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט ניצחה במשפט נגד די-ג'יי שנגע בישבנה

15.8.2017 / 10:34

כוכבת הפופ טיילור סוויפט ניצחה במשפטה נגד מגיש רדיו לשעבר, לאחר שחבר המושבעים החליט כי הוא תקף אותה כשנגע בישבנה, והזמרת זכתה בסכום סמלי של דולר אחד. סוויפט הזילה דמעה בבית המשפט

טיילור סוויפט בתצוגת ויקטוריה סיקרט, ניו יורק, נובמבר 2014. GettyImages
הזילה דמעה. טיילור סוויפט/GettyImages

כוכבת הפופ טיילור סוויפט ניצחה במשפטה נגד מגיש לשעבר של תוכנית רדיו, דיוויד מולר, לאחר שחבר המושבעים החליט כי המגיש תקף אותה כשנגע בישבנה - והזמרת זכתה בסכום סמלי של דולר אחד. סוויפט, כך דווח בתקשורת הזרה, הזילה דמעה וחיבקה את אמה כשהוקרא פסק הדין בבית המשפט המחוזי בדנוור.

חבר המושבעים, שכלל שש נשים ושני גברים, גם דחה את טענות מולר בן ה-55 לפיהן חברים בצוות הניהול של סוויפט, הכולל את אמה, גרמו לפיטוריו מ"ג'וב החלומות" שלו כמגיש ברדיו, בכך שסוויפט טענה כי הותקפה מינית על ידו, דבר שהוכחש על ידי מולר. בבית המשפט טען עורך דינו של מולר, כי המגיש היה מוערך בתעשייה ולא היה מסכן את מעמדו ושכר של 150 אלף דולר לשנה בתקיפה מינית.

טיילור סוויפט בגאלת המט, ניו יורק, מאי 16. GettyImages
טיילור סוויפט/GettyImages

אולם סוויפט טענה בנחישות מעל דוכן העדים כי מולר שלח את ידו מתחת לחצאיתה כדי לאחוז בישבנה. פרקליטה אמר במשפט כי סוויפט תובעת דולר אחד בלבד כי אין לה עניין בפגוע במצבו הכלכלי של מולר, ושהיא רק רוצה להעביר מסר: "'לא' הוא 'לא'".

"תקוותי היא לעזור לאלו שקולותיהן צריכים גם להישמע", מסרה סוויפט בת ה-27 בהודעה לאחר פסק הדין, ואמרה כי תתרום לארגונים המסייעים לקורבנות תקיפה מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully