וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון תוקף את נתניהו: "מעדיף בצע כסף על פני טובת המדינה"

16.8.2017 / 7:00

על רקע פרשת הצוללות והקרע ביחסיהם, תקף שר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון, את רה"מ וטען כי הוא "מקבץ סביבו אנשים שיגנבו איתו סוסים ויהיו יסמנים. בצע כסף בעדיפות על פני טובת מדינה", בריאיון לתכנית "המשפיעים" בהגשת לוסי אהריש, ב"רשת". קבלו הצצה

יח"צ - חד פעמי

שר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון, תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, מתאר את האכזבה העמוקה שלו ממנו, מאשים את נתניהו בין השאר בכך שהוא "מקבץ סביבו שיגנבו איתו סוסים, יהיו יסמנים ולא היו ביקורתיים" וטוען עוד כי "בצע כסף בעדיפות על פני טובת מדינה". דבריו החמורים של יעלון, שהיה בעבר גם המשנה לראש הממשלה והרמטכ"ל, נאמרו בריאיון לפרק הבכורה של התכנית "המשפיעים" בהגשת לוסי אהריש, שתשודר הערב (רביעי) ב-22:30 ברשת, ערוץ 2.

יעלון מספר בריאיון על הפיכתו מאחד מנאמניו הגדולים של ראש הממשלה למי שמצוי בקרע עמוק איתו. כזכור, במאי שנה שעברה הודיע יעלון על התפטרותו מהממשלה ומהכנסת, לאחר שנודע על כוונת נתניהו להעבירו לתפקיד שר החוץ כדי לפנות את תפקיד שר הביטחון לאביגדור ליברמן. אהריש מנסה להבין מה גרם לקרע ביניהם, שומעת ממנו על האווירה המתוחה ביניהם בעת מבצע צוק איתן, ומדברת איתו גם על פרשת הצוללות.

תמונות סטילס של משה בוגי יעלון וואלה טוק יעקב אילון 25.5.17. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
"היתה אכזבה מנתניהו מכל הכיוונים". משה/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו

"נגעת בנקודה שלא היית צריך לנגוע, התערבת במשהו שלא היית צריך להתערב?", שואלת אהריש את יעלון. "הייתי צריך, ועוד איך הייתי צריך, אני שר ביטחון", השיב. "מה, אני אעבור לסדר היום? כשזה מסתבר לי הדבר הזה, אני מצליח לחסום את זה. אז אני מבין שאני בפיצוץ, אני במשבר. ושלושה חודשים אחרי, אני מוצא את עצמי בעצם בדרך החוצה".

כשהתבקש יעלון להסביר למה הוא מתכוון במלה "פיצוצים" בהתייחס ליחסיו עם ראש הממשלה, הוא אומר שזה כלל "גם טונים גבוהים, צעקות, כל מה שאת מדמיינת", והוסיף: "עכשיו, אם זאת התרבות, ואתה מקבץ סביבך אנשים שיגנבו איתך סוסים, יהיו יסמנים, לא יהיו ביקורתיים, אז זה מקרין למטה. סדר העדיפויות משתבש. בצע כסף בעדיפות על פני טובת מדינה בכל מיני סוגיות. הגנתי על נתניהו עד פברואר 2016 בחירוף נפש, לכן זאת היתה אכזבה מכל הכיוונים".

עוד באותו נושא

סטטיק חושף: משה (בוגי) יעלון הוא דוד שלי

לכתבה המלאה
seperator

בתכנית "המשפיעים", המוגדרת כסדרת דוקו ועורכה הראשי הוא ירון טן ברינק, יוצאת העיתונאית ומגישת הטלוויזיה לוסי אהריש למסע ברחבי הארץ עם אנשים בולטים ומעניינים בחברה הישראלית בכל תחומי החיים, ובהם בני גנץ, שלמה ארצי, איילת שקד, יהורם גאון, בוגי יעלון, דנה אינטרנשיונל ושלישיית מה קשור. בכל פרק, אישיות ציבורית אחרת תחזור לנקודות השיא ונקודת השפל בקריירה שלה ותפגוש אנשים נוספים שהשפיעו עליה.

פרק הבכורה של התכנית "המשפיעים" ישודר הערב (16 באוגוסט) ב-22:30 ברשת, אחרי "הישרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully