וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאי "משחקי הכס" משיב לטענות כלפי הפרק השישי: "דפקנו קצת את ציר הזמן"

22.8.2017 / 10:47

אחרי ש"מאחורי החומה", הפרק הלפני האחרון בעונה השביעית, עורר שאלות רבות בנוגע לזמנים והסתברות התרחשויות, מודה הבמאי אלן טיילור שהתסריט היה אכן נטול בהירות. וגם: הממים חוגגים ברחבי הרשת

פרומו משחקי הכס עונה 7 פרק 6/HBO

הרשת מתחלקת בימים אלה לשניים: מעריצי "משחקי הכס" שמריעים לסצנות הענק הדרמטיות של הפרקים האחרונים, ומנגד מעריצים שמטיחים את ראשם במשטחים כבדים לנוכח חוסר ההיגיון והסתירות הפנימיות של העלילה. הטענות של האחרונים לא חדשות כמובן. כבר תקופה ארוכה שיוצרי וכותבי הסדרה מתייחסים בביטול לענייני זמנים ומרחקים, בעיקר כשאלו נזנחים לטובת סצנות מסעירות. במאי הפרק השישי בעונה השביעית, אלן טיילור, חיזק את דרך ההתנהלות הזו בריאיון שהעניק לווראייטי לאחר שידור הפרק.

"אנחנו מודעים לעובדה שכל נושא הטיימינג היה קצת מבולבל", אמר טיילור כשהוא מתייחס לפרק בו גנדרי הספיק לרוץ חזרה למצפה המזרח מקצה השממה המושלגת שמאחורי חומת הצפון, לשלוח עורב לדרגונסטון, ולדאני שמגיעה בלוויית דרקוניה להציל את המשלחת בראשות ג'ון שלג. "מבחינה סיפורית, ג'ון והחבורה בילו לילה אפל על האי. ניסינו לשחק עם הדמדומים הנצחיים על חומת הצפון, אני חושב שדפקנו קצת את ציר הזמן בכך שלא הגדרנו כמה זמן הם היו שם. זה עבד עבור חלק מהאנשים, עבור אחרים זה לא עבד. הם נראים מאוד מוטרדים מהמהירות שבה עורב יכול לעוף, אבל יש דבר כזה שנקרא 'בלתי אפשריות מתקבלת על הדעת', וזה מה שניסינו להשיג". באופן כללי לא נראה שהמחאה מטרידה יותר מדי את הבמאי. "אם התוכנית הייתה מתקשה (ברייטינג) הייתי מודאג בגלל הדברים האלה, אבל התוכנית מצליחה יפה מאוד, אז זה בסדר שלאנשים יש השגות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עזבו זמנים, החרב שלי פאקינג בוערת!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריאיון אחר להוליווד ריפורטר, התייחס טיילור לאחת מהתיאוריות הבוערות בעקבות הפרק. מדובר ברגע בו ג'ון שלג יוצא מהמים הקפואים, כשהמצלמה נמצאת בקלוז אפ על חרבו "ארך טפר". ברגע הזה נראה בבירור כיצד עין הזאב שעל ניצב החרב "נפקחת" למראה בעליה. "זה בסיס המעריצים שלנו שעובד קשה מאוד עבורנו", אמר הבמאי בעוד צוחק, "אני חושב שזה רגע שנוצר על ידי המעריצים". כשנשאל שוב לגבי הקטע, השיב טיילור: "לא היה לי שום קשר לזה! אולי 'ארך טפר' באמת מכושפת ועושה דברים בכוחות עצמה. אני צריך לחזור לזה ולצפות שוב בעצמי". כך או אחרת, נדמה שהפתרון לחידה הוא בסך הכל השתקפות בגדיו של ג'ון בעין הזאב שמעטרת את גולת הניצב.

עוד באותו נושא

"משחקי הכס" עונה 7 פרק 6: התסריט הוא האויב

לכתבה המלאה

אם כן, טיילור לא מוטרד מהטרוניות, וכנראה שגם בצדק, אבל האינטרנט יצאה כמובן לחגיגה שלמה של ממים ותגובות לפרק והתרחשויותיו, כולל עקיצות חדות למדי מתוכניות מתחרות. הנה כמה מהן:

מ"המתים המהלכים" נמסר: "לפחות המתים שלנו לא יודעים להשליך כידונים"

ומכאן באופן טבעי לגיוסו של מלך הלילה כתקווה האולימפית הגדולה של הצפון

אם דרקונים הם כמו מטוסי קרב ועורבים הם כמו וואטסאפ, אז מהו גנדרי?

ועוד קצת תקוות מדלית לא צפויות

ובכלל, גנדרי יכול להתחרות בשקט בקרב 10

אם כבר לגנות את הצד של צבא המתים, לפחות תגנו גם את "האנשים הרעים" בצד השני

איבדת דרקון? לט איט גו

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully