וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו ל-"Look What You Made Me Do" הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש של טיילור סוויפט

25.8.2017 / 0:00

טיילור סוויפט חוזרת, והיא עצבנית מתמיד: הסינגל הראשון מתוך האלבום המיוחל שלה התגלה כשיר נקמה אסרטיבי במיוחד, ככל הנראה בקניה ווסט

שלוש שנים אחרי צאת "1989" המצליח, מתחילה טיילור סוויפט את המסע לקראת השקתו של "Reputation", אלבומה השישי. אחרי חודשים של ספקולציות, הכריזה סוויפט רשמית ביום רביעי על צאת האלבום כשחשפה את עטיפתו בעמודי הרשתות החברתיות שלה. הבוקר (שישי) נחשף הסינגל הראשון מתוכו: "Look What You Made Me Do" שמו.

השיר עצמו מתגלה כהמנון נקמה עצבני במיוחד, ואף שהיא לא מזכירה את שמו ישירות, ההערכות הן כי טיילור סוויפט מתכוונת בו לקנייה וסט. כזכור, בין השניים יש סכסוך ארוך שנים, שהתחיל כמובן בשלהי העשור הקודם, עת הוא התפרץ לבמה בטקס ה-VMA והפריע לנאום הניצחון שלה.

הסכסוך הגיע לשיא חדש בשנה שעברה עם השיר
"Famous", בו התרברב הזמר כי הוא עשוי לשכב עם סוויפט מכיוון ש"עשה את הכלבה הזאת מפורסמת". סוויפט תקפה את ווסט על האופן בו התייחס אליה, אולם מאוחר יותר חשפה אשתו, קים קרדשיאן, הקלטה בה נשמעים השניים מתבדחים על השיר. בעקבות החשיפה הותקפה סוויפט על היותה דו פרצופית, ואימוגי' הנחש הפך לסימן בו עשו מבקריה שימוש ברשתות החברתיות.

האלבום, שמיועד לצאת ב-10 בנובמבר, מציג את תמונתה של סוויפט בשחור-לבן, על רקע דפי עיתון. אחת ההערכות המרכזיות לקראת האלבום היא שסוויפט - שאלבומיה הקודמים הכילו כולם התייחסויות לאנשים והתרחשויות בחייה - צפויה להקדיש אותו לפגיעה בשמה הטוב בעקבות שורת אירועים בשנים האחרונות.

האזינו לשיר

באחד הסרטונים שקדמו להכרזה הרשמית על האלבום החדש, נראה נחש הפוער את פיו על המסך למשך מספר רגעים. כמו תמיד אצל סוויפט, יש להניח שצירוף המקרים הזה כלל וכלל אינו מקרי.

הזמרת בת ה-26 שמרה על פרופיל נמוך במיוחד בשנה האחרונה, מיעטה להיראות בציבור והקיפה את הקלטות האלבום במעטה כבד של חשאיות. כעת, עם חשיפת הסינגל הראשון, צפויה בוודאי סוויפט להגביר את נוכחותה התקשורתית ולהגיב על שלל הפרשות בהם נקשר שמה.

מאז אלבום הבכורה שלה "Taylor Swift" מ-2006, מכרה סוויפט כ-40 מיליון עותקים מאלבומיה ברחבי העולם ו-130 מיליון עותקים מהסינגלים מתוכם.

הטיזר לקליפ של השיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully