וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת המלפפונים: צפו במפגש בין קונאן אובריאן לבנימין נתניהו

28.8.2017 / 19:02

ביקורו של הקומיקאי המצליח בישראל נמשך עם ביקור חגיגי בבית ראש הממשלה בירושלים. אובריאן ונתניהו נראים בסרטון מתוך המפגש כשהם מאכילים את כלבת המשפחה, קאיה, במלפפונים. אובריאן מצא את העניין משעשע במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברות מופלאה. אובריאן ונתניהו בבית ראש הממשלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסע המתוקשר של קונאן אובריאן בישראל הגיע הערב (שני) לשיאו, כשהקומיקאי האמריקאי התארח בביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בסרטון ששחררה לשכת ראש הממשלה מתוך המפגש, נראים השניים ישובים לארוחה, כשקונאן מאכיל את קאיה - הכלבה של משפחת נתניהו - במלפפון. "הנה ההבדל בין הכלב הזה וכלבים אמריקאים", התבדח קונאן, "אף כלב אמריקאי לא שבע רצון ממלפפון. אם תיתן לו אחד כזה הוא יחטיף לך".

ההכנות למפגש בין השניים החלו עוד אתמול, כשנתניהו העלה לחשבון הטוויטר שלו סרטון מבודח, בו התייחסת לאושיית הטלוויזיה האמריקאית. בין השאר הביע נתניהו את אדישותו לנוכח הביקור, וביקש שיקראו לו כשסטיבן קולבר (מנחה תוכנית הלילה של רשת CBS, המתחרה בקונאן שמשדר ברשת TBS) יגיע לכאן. בהמשך עקץ נתניהו את אובריאן האדמוני והלבנבן, וכינה אותו כ"חיוור הזה שנמס בשמש". מיד לאחר הטון המבודח, בירך נתניהו את אובריאן לשלום והצהיר שמדובר בתענוג לארח אותו בארץ הקודש.

כזכור, אובריאן הגיע לישראל לצורך צילומי ספיישל מיוחד עבור התוכנית בהנחייתו. עד כה הוא הספיק לצלם מספר סרטונים שעלו לרשתות החברתיות של התוכנית, בהם הוא נראה בתא השירותים של טיסת אל-על מלוס אנג'לס, בוכן חוף הים של יפו שם שיבח את האוכל הישראלי והתלונן על המוזיקה. בתמונות שפורסמו מתל אביב הצטלם אובריאן עם שלל ישראלים שנקרו בדרכו, אחד מהם אף העניק לו את חולצת סוף המסלול שלו, אותה לבש המנחה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully