וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כינור כלייזמרי ודיבור מרוקאי: הקאבר המופלא של טיפקס ל"טודו בום"

1.9.2017 / 0:00

חגיגות המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ בשיתוף וואלה! NEWS יוצאות לדרך עם קאבר מטורף של טיפקס ללהיט הענק של סטטיק ובן אל. קובי אוז: "'טודו בום' לא דומה לאף שיר אחר בסביבה. ניגשנו אליו בחיוך אתני, עם כינור כלייזמרי ועוד במקצב מוגרבי"

צילום: דייב שחר | עריכה: רן צימט

חגיגות המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ בשיתוף וואלה! NEWS יוצאות לדרך. ולא רק שהן יוצאות לדרך, הן יוצאות לדרך ב"בום", או ליתר דיוק - ב"טודו בום". בשבועות הקרובים נעלה גרסאות כיסוי של מיטב האמנים לשירים של קולגות שלהם מהשנה האחרונה, ומה יותר כיף מלהתחיל עם ביצוע מרהיב של להקת טיפקס ללהיט "טודו בום" של סטטיק ובן אל תבורי?

דרגו כאן את המצעד הישראלי השנתי

"מבחינתי, שיר פופ טוב נמדד על פי הפער בין הפופולריות שלו אל מול הייחודיות שלו בנוף המוזיקלי", הסביר קובי אוז את בחירתו. "לא חוכמה ליצר שיר פופ חביב שמתאים לבלוקים של שידור ברדיו ולתקליטני חתונות. 'טודו בום' לא דומה לאף שיר אחר בסביבה, לא במקצב, לא במורכבות של חלקי השיר, לא בסגנון – הוא לא מסתדר בטבעיות ברדיו הישראלי ולא מתיישב בול על פס הייצור הים-תיכוני לחתונות ולאירועים.

"הבחירה שלו בסגנון הביילה-פאנק, שהישראליות פסחה עליו כבר בעשור הקודם, במשחקי מילים בפורטוגזית – לא אחת מהתפוצות הגדולות בישראל, הפלירטוט החתרני של צמד מוזיקאים - שמירב הקהל שלהם ילדים - עם אלמנטים של מסיבה של גדולים כמו המילה 'אלכוהול' שהיא נוכחת-נפקדת בשיר, ההפקה המדויקת של ג'ורדי – כל אלו מייצרים שיר פופ נועז ומוצלח. אנחנו ניגשנו אליו בחיוך אתני, עם דיבור במרוקאית, צרפתית וגרמנית, כינור כלייזמרי ועוד במקצב מוגרבי. הבנות שלי אישרו את הגרסה אז אני מאושר".

קובי אוז מלהקת טיפקס בביצוע לטודו בום. צילום מסך
קובי אוז/צילום מסך

אנחנו לא מצליחים להכיל את ההתרגשות: המצעד השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS יוצא לדרך! מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה במוזיקה? מה תהיה פריצת השנה? רק אתם מחליטים. המצעד בהנחיית דלית רצ'שטר ישודר ב-19 בספטמבר בגלגלצ ובמשדר מיוחד מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS. דרגו עכשיו את המצעד ואולי תזכו בפרס מפנק במיוחד – שנה של הופעות חיות, מתנת "זאפה".

דרגו את המצעד הישראלי השנתי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ריאיון עם סטטיק ובן אל. יהודה בן יתח, מערכת וואלה! NEWS
יהיו מבסוטים מהקאבר? סטטיק ובן אל/מערכת וואלה! NEWS, יהודה בן יתח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully