וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שתפס את אייכמן: ליאור רז קוטף תפקיד יוקרתי בסרט הוליוודי חדש

31.8.2017 / 9:20

אחרי התפקיד ראשון בסרט "מריה מגדלנה" שיגיע בתחילת השנה הבאה, ממשיך יוצר וכוכב "פאודה" לאסוף פרויקטים חדשים. כעת נודע כי רז לוהק לסרט "Operation Finale", שיעסוק בלכידתו של אדולף אייכמן. רז יגלם את דמותו של איסר הראל, ראש המוסד באותה תקופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובר מהשטח אל המפקדה של המוסד. ליאור רז/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאור רז, יוצר וכוכב "פאודה", הוא אחד השמות החמים בתעשיית הבידור האמריקאית בשבועות האחרונים. אחרי שרז ושותפו ליצירת סדרת הפעולה הישראלית, אבי יששכרוף, חתמו על הסכם עם נטפליקס לפיתוח סדרה חדשה המערבת את המוסד וה-CIA - קוטף רז תפקיד מרכזי בסרט הוליוודי חדש.

הסרט, "Operation Finale", שמוגדר כמותחן בסגנון להיטים הוליוודיים מוערכים כ"מינכן" ו"ארגו", עוסק בחבורת הסוכנים המיוחדים עליה הוטלה המשימה לאתר וללכוד את אדולף אייכמן. את הסרט יביים התסריטאי המועמד לאוסקר כריס וויץ ("רווק פלוס ילד"), ולצד רז יככבו גם זוכה האוסקר בן קינגסלי ואוסקר אייזק. את התסריט המקורי לסרט כתב מתיו אורטון. בשלב זה לא נקבע תאריך הפצה לסרט.

פאודה מאחורי הקלעים. yes
יבלה את החודשים הבאים בארגנטינה/yes

בשנים שלאחר מלחמת העולם השנייה, הסתתר אחד מראשי מערך ההשמדה הנאצי בארגנטינה, שם חי במסתור. קבוצת קציני מוסד שהתחקו אחריו, נדרשו לתכנן בקפידה את האופן שבו יצליחו להבריח אותו מהמדינה מבלי להותיר עקבות. רז צפוי לגלם את דמותו של איסר הראל, ראש המוסד באתוה תקופה. אייזק יגלם את דמותו של פיטר מלקין, שהוביל את צוות המשימה ללכידת אייכמן. צילומי הסרט צפויים להתרחש בארגנטינה. הסוכנת של רז, רינת איתן, אישרה את הפרטים.

זהו, כאמור, לא התפקיד הראשון שקוטף רז בשבועות האחרונים. את הופעת הבכורה שלו בסרט הוליוויד יעשה במסגרת "מריה מגדלנה", בכיכובם של רוני מארה וחואקין פיניקס, שצפוי לצאת לאקרנים במרץ 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully