וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרד רחוב: כמה באמת אתם מכירים את להיטי השנה האחרונה?

הדס בן ארצי

6.9.2017 / 0:11

"תפסיקי להיות לי קשאסה, חריף איתך כמו..." - נכון שכולכם מסוגלים להשלים את המשפט? יצאנו לבדוק כמה הישראלים מכירים את מילות הלהיטים הגדולים של השנה האחרונה במוזיקה הישראלית. האמת? הפתיעו לטובה. צפו

צילום: ערן גילווארג | עריכה: נועה לוי ומיכאל ברגמן

קשה להעלות על הדעת שיש כרגע ישראלי כלשהו שלא מסוגל להשלים את המשפט: "תפסיקי להיות לי קשאסה, חריף איתך כמו...", או את המשפט: "כל סופ"ש את מגיעה לפה, כמו הדבש את מביאה... ". כולנו למדנו להכיר את "טודו בום" ו"זהב" של סטטיק ובן אל, כמו גם את שאר להיטי השנה האחרונה, ובקלות רבה אנחנו מסוגלים להשלים את משפטי השירים האהובים.

כך לפחות חשבנו, עד שיצאנו למשאל רחוב קצר, שבו ניסינו לבדוק עד כמה הקהל הישראלי מכיר את להיטי השנה האחרונה ומסוגל להשלים את המשפטים המוכרים מהשירים הפופולריים. נכון, אנחנו חייבים להודות שרוב הנשאלים עמדו בכבוד במשימה, אבל חלק לא קטן נכשל ואיכזב אותנו עמוקות. למשאל המלא - צפו בכתבה למעלה.

המצעד השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS יוצא לדרך: מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה במוזיקה? מי תהיה פריצת השנה? רק אתם מחליטים. המצעד בהנחיית דלית רצ'שטר ישודר ב-19 בספטמבר בגלגלצ ובמשדר מיוחד מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS. דרגו עכשיו את המצעד ואולי תזכו בפרס מפנק במיוחד – שנה של הופעות חיות, מתנת "זאפה".

דרגו את המצעד השנתי

אייל גולן, משה פרץ. משה ששון,
אייל גולן ומשה פרץ/משה ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully