וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעה חדשה לאתניקס בלי תמיר קליסקי: קבלו הצצה ל-3 שירים

3.9.2017 / 10:08

בעקבות אלבומה החדש, "בטוח", השיקה אתמול להקת אתניקס סיבוב הופעות חדש בהופעה בהיכל התרבות. קבלו הצצה לשלושה ביצועים: "בטוח", "ב-מ-וו שחורה", "לקנות לך יהלום"

ראובן קסטרו

אתמול התקיים בהיכל התרבות בתל אביב מופע ההשקה של האלבום החדש של להקת אתניקס, "בטוח", שמו. הלהקה, לראשונה ללא אחד מחבריה ומאבני היסוד שלה תמיר קליסקי, שרה בהופעה את מיטב הלהיטים. בווידאו שלמעלה תוכלו לצפות בביצועים לשלושה שירים: "בטוח" (שיר הנושא של האלבום החדש), "ב-מ-וו שחורה", "לקנות לך יהלום" (שכתבו לאייל גולן).

במהלך ההופעה התייחס סולן אתניקס זאב נחמה למשבר הגדול שקרה להם השנה, במהלכו נקלעו לעימות משפטי עם תמיר קליסקי ודרכיהם נפרדו. "תמיד מרגש לעלות עם מופע חדש ולשיר חומרים חדשים והפעם מהאלבום החדש שיצא לפני חודש. המופע החדש פותח את סיבוב ההופעות שלנו בכל רחבי הארץ. השנה נפרדנו מחבר הלהקה תמיר קליסקי ואנו מאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה. שנה טובה לכל בית ישראל, רק האהבה תנצח".

בריאיון שהעניקו באולפן וואלה! NEWS לפני כחודש וחצי נשאלו חברי הלהקה אם יש שיר שיצרו והם מתחרטים עליו כיום. ""ברור, איזו שאלה", אמר נחמה. "גם בתקליט האחרון. לפעמים במרווח של זמן אני אומר לעצמי, יכולתי לקחת אותו בכלל למקום אחר, ולהביע את עצמי שם הרבה יותר נכון. אלה דברים שאתה תמיד רואה אותם בפרופורציה של זמן, אחרי שיצרת, זה לא חדש".

להקת אתניקס מתראיינת ומבצעת שני שירים באולפן וואלה! NEWS. ראובן קסטרו
אתניקס באולפן וואלה! NEWS/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • אתניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully