וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגאיי עם סלסולים: האזינו לעדן בן זקן ואיזי עושים נצ'י נצ'

5.9.2017 / 9:39

ממשיכים להיערך בקצב לקראת המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS, והפעם עם קאבר מקסים של עדן בן זקן ואיזי ללהיט של נצ'י נצ' "כל הזמן הזה". צפו בביצוע המיוחד

צילום: דייב שחר

חגיגות המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ בשיתוף וואלה! NEWS ממשיכות: אחרי הביצוע המופלא של להקת טיפקס ללהיט "טודו בום" של סטטיק ובן אל תבורי, אנחנו מגבירים קצב ומציגים גרסת כיסוי יפהפייה נוספת. הפעם זו תורם של עדן בן זקן והראפר איזי שמבצעים קאבר לשיר "כל הזמן הזה" של נצ'י נצ', שהפך ללהיט ענק השנה.

"החלטתי לשיר את השיר המעולה הזה של נצ'י נצ' כי זה שיר שאני מאוד מתחברת אליו. מקווה שהגולשים והמאזינים יתחברו לביצוע של איזי ושלי", אמרה עדן בן זקן. הראפר איזי הוסיף: "היה מאוד מאתגר להפיק קאבר לשיר כל כך אינטימי ולהתעסק בכאב שהוא לא שלך. ניסינו לקחת את השיר למקום אחר אבל שעדיין יצליח לרגש. אני מעריך את נצ'י ברמה האישית והאמנותית ומקווה שהוא אהב את הביצוע".

בשבועיים הקרובים נעלה גרסאות כיסוי נוספות של מיטב האמנים לשירים של קולגות שלהם מהשנה האחרונה.

דרגו את המצעד

ביצוע: עדן בן זקן, איזי
הפקה מוזיקלית: עמית שגיא ואיזי
גיטרה, בס ומיקס: עמית שגיא
חיים לרוז: עוד
מיכאל אבגיל : פרקשן
הוקלט ומוקסס ב-Jaffa sound arts
צולם באולפני אנובה
טכנאי סאונד: שמעון טל ואיתי אלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התחברתי לשיר". בן זקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו לא מצליחים להכיל את ההתרגשות: המצעד השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS יוצא לדרך! מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה במוזיקה? מה תהיה פריצת השנה? רק אתם מחליטים. המצעד בהנחיית דלית רצ'שטר ישודר ב-19 בספטמבר בגלגלצ ובמשדר מיוחד מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS. דרגו עכשיו את המצעד ואולי תזכו בפרס מפנק במיוחד – שנה של הופעות חיות, מתנת "זאפה".

דרגו את המצעד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully