וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי הלל: "מטומטמת" ממשיכה להיות מהנה ואינטליגנטית גם בעונה השנייה

הדרמה היומית של בת חן סבג (HOT) היא החיבור הכי אותנטי לישראליות בטלוויזיה של היום. וכמו בעונה הראשונה, אם תצליחו להתעלות מעל בעיות התסריט שמלוות אותה, תוכלו ליהנות מטלוויזיה כיפית שלא מזלזלת בצופים שלה

מתוך הסדרה "מטומטמת" באדיבות הוט

בת חן סבג היא יוצרת מוכשרת, כזו שמצליחה לזקק אותנטיות ישראלית באופן שמגשר בין "פלורנטין" ל"זגורי אימפריה". עלילות המשנה ב"מטומטמת", שלעתים מספקות אמינות בעייתית, הן כמו סעיף בחוזה לא כתוב בינה לבין הצופים: אני מגישה לכם את הסדרה הישראלית המהנה ביותר בטלוויזיה שלכם, ואתם בתמורה תתעלמו מכך שהפכתי את שמיל בן ארי לוולטר וויט של הלבנט. עסקה משתלמת לכל הדעות.

בעונתה השנייה של "מטומטמת" (HOT), סבג מציבה את שירי (הדמות הראשית שאותה היא מגלמת) כאישה חזקה בעולם של גברים אומללים - שוטרים מעוררי רחמים שנואשים לקצה חוט; סוחרי סמים שהיא נהנית למתוח לקצה במניפולטיביות מלאת חן; ומנהל בית הספר, אסף קניזו (מוקי), שמקפיד על פאסון בפני התלמידים, מהסוג שכולל איבוד עשתונות בכל סצנה שנייה. זה כמובן מחריף כשעולה האפשרות שמישהו יגלה שהוא ניהל רומן עם - מי שהוא חושב שהיא - תלמידה שלו.

מטומטמת עונה 2. צילום מסך,
אישה חזקה בעולם של גברים אומללים. בת חן סבג מתוך "מטומטמת"/צילום מסך

לצד הטלנובלה עם שירי, העונה נחשפים אט אט פרטים מהתאונה המסתורית בעברו של אסף, זו שבעקבותיה אושפז במוסד פסיכיאטרי והחליף את שמו. אביו של אסף, הייזנברג קניזו, מבקש מעמוס (ליאור רז) לפרוש מרוקחות הסמים בגילו המופלג. עמוס, שהיה מעורב בתאונה עם אסף, מסרב לבקשה המוגזמת וממשיך לכלוא בן 70 במרתף, תוך שהוא מסמן את בנו זוהר (עדי אלון) כיורש ופוקד על קניזו האב ללמד אותו את רזי המקצוע.

לאחר שהוא מגלה שערבי הברידג' יאלצו לחכות, קניזו האב מזועזע עוד יותר כשהוא מגלה שהוא חולק תלמיד עם בנו אסף, מנהל התיכון שבו לומד בנו של עמוס. כמו נתניהו בפרשת הצוללות, קשה לומר איך זה יגמר מבחינתו של אסף, אבל זה ודאי לא זמן טוב להימנות על אחד ממקורביו.

מוריס (יעקב זדה-דניאל) מנסה לרמוז לתמי שבלעדיה חייו אינם חיים, באמצעות המשפט שובה הלב: "כי את לא בחורה. מה, את אישה. נולדת אישה". תמי, משום מה, מחליטה שדודי ראוי לעוד הזדמנות, ומוריס נותר בינתיים לבדו, מתוסכל ועם כריזמה של הוברבורד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מטומטמת עונה 2. צילום מסך,
"כי את לא בחורה. מה, את אישה. נולדת אישה"/צילום מסך

בעונה הראשונה שירי פיתחה אובססיה לבן זוגה הדוש, אלא שמול קולקציית גברים חרדתית כזו, היא הופכת בעונה השנייה לאישה שמכתיבה את הקצב, כשהיא מתמרנת בין מפיצי סמים קשוחים לשוטרים ששלחו אותה למשימה. וזה הולך לה, ולמה לא בעצם, אחרי שהחוצפה והחינניות המוכרות קיבלו תוספת של ביטחון עצמי והחלטיות.

החרדה מקננת גם אצל חבריה הקרובים של שירי, כשנתי (שני קליין) אחוזת הטריפ משוכנעת שראתה את שכנתה המתה ולירוי (משה אשכנזי) מבוהל מהאפשרות שהתאהב בניסו (אבי דנגור). בתוך הבלבול שאוחז בכל דמות משנית בסדרה, התפתחות הדמות של שירי אזגי מעניקה יציבות דווקא מצד הדמות המעורערת ביותר בעונה הראשונה. וזה שינוי מרענן, שלא פוגע ולו במעט בפאן ובקלילות של הדיאלוגים.

מטומטמת עונה 2. צילום מסך,
מקפיד על פאסון שכולל איבוד עשתונות בכל רגע. מוקי מתוך "מטומטמת"/צילום מסך

לזכותה של סבג ייאמר שבשתי העונות (שצולמו במקביל) נכתבו יחד 50 פרקים, מה שמלכתחילה מקשה על הידוק התסריט. ואחרי שמגרעותיה נאמרו, כל זמן שהיא נמדדת במגרש שבו היא מבקשת לשחק, "מטומטמת" היא ספק ישיר ומוצלח של דיאלוגים מהנים, כתיבה אינטיליגנטית ששוזרת סאבטקסט היכן שראוי, ולהבדיל מסדרות ישראליות אחרות בשנים האחרונות - "מטומטמת" היא טלוויזיה מהנה שמצליחה להעמיס אותנטיות מבלי להעניק תחושה של זלזול בצופים.

"מטומטמת" משודרת בימי א'-ג' ב-HOT3

מטומטמת עונה 2. צילום מסך,
מאוהב או רק נדמה לו?/צילום מסך
מתוך הסדרה "מטומטמת" של הוט.
מהנה בלי לזלזל בצופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully