וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב הגדול: מי יודע יותר על סטטיק ובן אל - גלגלצ, וואלה! תרבות או ג'ורדי?

7.9.2017 / 0:15

מה השם האמיתי של סטטיק? ואיזה שיר של סטטיק ובן אל גרף הכי הרבה צפיות ביוטיוב? צפו בקרב ראש בראש לוהט בין גלגלצ, וואלה! תרבות וג'ורדי (כן, כן, ג'ורדי ג'ורדליש) סביב נושא אחד: הצמד הכי לוהט בארץ, סטטיק ובן אל. אז מי ניצח?

עיבוד תמונה

המצעד הישראלי השנתי הולך ומתקרב בצעדי ענק וכמדי שנה אנו עורכים חידון ראש בראש – נבחרת גלגלצ נגד נבחרת וואלה! תרבות. אלא שלאור העובדה שקרב המוחות השנה מתמקד בנושא הכי חם השנה במוזיקה הישראלית, סטטיק ובן אל תבורי, הפתיע אותנו ג'ורדי (המפיק המוזיקלי של הצמד) והודיע כי יגיע להתחרות בנו גם כן. כך שבסופו של דבר נוצרו להן שלוש נבחרות: נבחרת גלגלצ, נבחרת וואלה! תרבות ונבחרת ג'ורדי (שמורכבת אך ורק מחבר אחד: ג'ורדי ג'ורדליש).

אז מי ידע מה השמות האמיתיים של סטטיק ושל ג'ורדי? מי הצליח להשלים את ההמשך של "כולם יודעים שלא נגעו בה, אני טורף היא חלבית כמו תנובה" מתוך השיר ברבי? כמה זכרו איזה שיר גרף הכי הרבה צפיות ביוטיוב? והכי חשוב - באילו שאלות ג'ורדי נכשל? צפו בווידאו למעלה וגלו מי הנבחרת שהצליחה להתעלות מעל כולן והפכה למומחית הגדולה ביותר לסטטיק ובן אל.

המצעד השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS יוצא לדרך: מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה במוזיקה? מי תהיה פריצת השנה? רק אתם מחליטים. המצעד בהנחיית דלית רצ'שטר ישודר ב-19 בספטמבר בגלגלצ ובמשדר מיוחד מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS. דרגו עכשיו את המצעד ואולי תזכו בפרס מפנק במיוחד – שנה של הופעות חיות, מתנת "זאפה".

דרגו את המצעד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully