וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קנולר מצטרף לליאור רז וישחק לצדו בסרט הוליוודי חדש

6.9.2017 / 12:39

פרסום ראשון: אוהד קנולר נבחר לשחק את תפקיד "אפרים" והוא יצטרף לליאור רז (שיגלם את ראש המוסד איסר הראל), בן קינגסלי ואוסקר אייזיק. הצילומים יערכו בארגנטינה החל מסוף החודש

אוהד קנולר. רפי דלויה
כבוד. קנולר/רפי דלויה

השחקן אוהד קנולר מצטרף לליאור רז וישחק לצדו בסרט ההוליוודי "Operation Finale". קנולר נבחר לשחק את תפקיד "אפרים" והוא יצטרף לרז, בן קינגסלי ואוסקר אייזיק. לא מזמן חזר קנולר מצילומי הסדרה McMafia עבור ה-BBC. בעבר שיחק בסרט של בראיין דה פאלמה. הצילומים לסרט "Operation Finale" יערכו בארגנטינה החל מסוף החודש.

הסרט, "Operation Finale", שמוגדר כמותחן בסגנון להיטים הוליוודיים מוערכים כ"מינכן" ו"ארגו", עוסק בחבורת הסוכנים המיוחדים עליה הוטלה המשימה לאתר וללכוד את אדולף אייכמן. את הסרט יביים התסריטאי המועמד לאוסקר כריס וויץ ("רווק פלוס ילד"). את התסריט המקורי לסרט כתב מתיו אורטון. בשלב זה לא נקבע תאריך הפצה לסרט.

בשנים שלאחר מלחמת העולם השנייה, הסתתר אחד מראשי מערך ההשמדה הנאצי בארגנטינה, שם חי במסתור. קבוצת קציני מוסד שהתחקו אחריו, נדרשו לתכנן בקפידה את האופן שבו יצליחו להבריח אותו מהמדינה מבלי להותיר עקבות. רז כאמור יגלם את דמותו של איסר הראל, ראש המוסד באותה תקופה. אייזק יגלם את דמותו של פיטר מלקין, שהוביל את צוות המשימה ללכידת אייכמן.

הסוכנת של קנולר, רינת איתן, אישרה את הפרטים.

ליאור רז. רפי דלויה
מחכה לו בארגנטינה. רז/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully