וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד בנאי חוגג 30 שנה ל"אהוד בנאי והפליטים" בהופעה מיוחדת

12.9.2017 / 5:10

אלבום הבכורה שחשף את בנאי לעולם כוירטואוז מוזיקלי ומספר סיפורים מצטיין, יצא לעולם לפני 30 שנה. בנאי יחגוג את המאורע בשתי הופעות מיוחדות ואלבום ויניל ייחודי שישוחרר במקביל אליהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוגגים 30. אהוד בנאי והפליטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלהי קיץ 1987 יצא לעולם האלבום "אהוד בנאי והפליטים", והפך לשם דבר במרחב המוזיקלי הישראלי. האלבום הציג שילוב של גיטרות חשמליות של "גל חדש" שמנסרות את האוויר בשילוב שירה טרובדורית מלאת כנות וחום.

אלבום הבכורה של בנאי חשף את יכולתו כמספר סיפורים, וזאת אחרי תקופה ארוכה של חיפוש עצמי והתנסויות שונות. כל אחד מהשירים באלבום ליווה את סיפורה האיש של דמות: מהפועל השחור, דרך הנמלט מגורלו אל עיר המקלט, הפועל הערבי, המוזיקאי שנטל את חייו, האבוד והתלוש במציאות המשתנה, ועד לפועל הבמה, האחרון ש"סוגר את האור".
בנאי הציג תמונות מחיי היומיום של אנשים בחברה הישראלית, ובתוך כך האיר עליה בפנס חודר.

30 שנה אחרי ההצלחה הגדולה, חוזר בנאי לאלבומו הראשון עם שתי הופעות מיוחדות בבארבי ת"א. בהופעות יבוצעו כל שירי האלבום המקורי לצד שירי התקופה כמו "א יידישע רסטהמאן", "קסם גלילי" ועוד.

ההופעה הראשונה תתקיים ב-29 בנובמבר (אורח מיוחד: נצ'י נצ') והשנייה ב-30 בנובמבר (אורחת מיוחדת: לונא אבו נסאר). במקביל להופעות תצא לחנויות גם גרסת ויניל כפולה ומיוחדת של האלבום, ועמה תקליט בונוס של הופעה חיה מ-1988.

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully