וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הסרטים חיפה 2017: הצצה לתוכנית הבינלאומית

11.9.2017 / 18:20

זוכי הפרסים של ונציה, קאן וברלין, עותקים מחודשים של "הבוגר" וקלאסיקות אחרות, מחווה לדיוויד לינץ' וטירוף בחצות - טעימה מהתפריט הבינלאומי של פסטיבל הסרטים חיפה שיתקיים בסכות

יח"צ - חד פעמי

(בטריילר: קטע מ"אמא" של דארן ארונופסקי)

לאחר ההכרזה על המשתתפים בתחרות הישראלית שלו, חשף הבוקר (שלישי) פסטיבל חיפה את עיקר התפריט הבינלאומי שלו. כל זאת לקראת פתיחת חגיגת הקולנוע בכרמל, שתתקיים מדי שנה במהלך סוכות.

בין השאר, באי הפסטיבל יוכלו ליהנות מבכורות ישראליות של כמה סרטים מדוברים, שקטפו השנה את הפרסים המרכזיים בפסטיבלים הבינלאומיים החשובים ביותר – "Loveless" הנפלא של אנדריי זוויאגינצב, זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל קאן האחרון; "על גוף ונפש" ההונגרי, זוכה דב הזהב, הפרס המרכזי של פסטיבל ברלין האחרון; ו"אשה פנטסטית" הצ'יליאני, זוכה פרס דב הכסף, השני בחשיבותו באותו פסטיבל; ו"הקרב על המשמורת", זוכה פרס הבימוי וסרט הביכורים בפסטיבל ונציה האחרון.

כמו כן, במסגרת הקלאסיקות יוקרנו עותקים חדשים של "הבוגר", לרגל חמישים שנה לצאתו, תתקיים מחווה לאלילה הצרפתייה ז'אן מורו שהלכה לא מכבר לעולמה, ויוקרנו גם "לה סטרדה" של פליני, "סטאלקר" של טרקובסקי ואחרים. מעריצי דיוויד לינץ' יתענגו על מחווה מקיפה ליצירתו, כולל הקרנות של "ראש מחק", "כביש אבוד" ו"טווין פיקס: אש הולכת איתי", הגרסה הקולנועית הלא מוערכת דיו של הסדרה.

במסגרת "טירוף בחצות" הייחודית, יוקרן בין השאר "אמא", סרטו של דארן ארונופסקי בכיכובה של זוגתו הנוכחית ג'ניפר לורנס, שעורר זה עתה סקנדל גדול בפסטיבל ונציה.

כעת נותר לחכות לפרסום התוכנייה המלאה והשלמה של הפסטיבל ולפרסום שמות אורחיו. כך או כך, הוא יתקיים בין החמישה ל-14 באוקטובר. ואפשר להתעדכן בפרטים באתר הרשמי שלו.


.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "אמא"/מערכת וואלה!, צילום מסך
דיוויד לינץ'. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
המעריצים יחגגו. דיוויד לינץ'/GettyImages, Alberto E. Rodriguez
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרט נפלא. מתוך "Loveless"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully