וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המוזיקה הכי טובה בזמן פקקים - שירים מזרחים שמחים"

בת אל בלן

13.9.2017 / 0:00

רגע לפני המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS, יצאנו לבדוק את מצב המוזיקה עם האנשים ששומעים רדיו כל היום: נהגי מוניות. אז מה השיר המושלם לפקק? מה קורה אם נוסע מבקש אופרה במקום משה פרץ? ומה קורה אם נוסע מחליף תחנה בלי לעדכן את הנהג? צפו

צילום מסך

בואו נודה על האמת: כולנו אוהבים מוזיקה וכולנו משתדלים להקשיב לשירים ברדיו, אבל לא לכולנו זה יוצא. בטח ובטח במהלך יום עבודה עמוס, שבמהלכו רובנו נאלצים לשבת מול מחשבים או לפהק בעת ישיבות ארוכות ובלתי נגמרות. אם חושבים על זה, בעלי המקצוע היחידים שזוכים להקשיב לאורך כל היום לרדיו הם נהגי מוניות. הם אלו שמעודכנים יותר מכולנו בשירים החדשים שיוצאים, ולפיכך החלטנו להעביר כמה שעות עם שלושה מהם כדי לדעת לאן הרוח נושבת לקראת המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS.

דרגו עכשיו את המצעד ואולי תזכו בפרס מפנק

פגשנו שלושה נהגים: לאון, נהג של Gett, שמעדיף אופרה ומוזיקה קלאסית על פני משה פרץ ועדן בן זקן; טיראן, נהג של Gett, שאוהב לרקוד ולשיר; ודני, נהג ותיק שלא לוקח סיכון שיותקף על ידי נוסע ולפיכך נוסע עם אלה (!!!) לצדו. ביקשנו מהשלושה שיספרו לנו את הסיפורים הכי מצחיקים שקרו להם במונית, שישתפו אותנו בחוויות עם אמנים מפורסמים, שימליצו על שירים מושלמים לפקקים ושיחשפו מה השירים האהובים והשנואים על הנוסעים שלהם. לכתבה המלאה והקורעת - צפו בווידאו למעלה.

עומר אדם, עדן בן זקן, מצעד שנתי גלגלצ. דניאל קמינסקי,
הנהגים התחברו? עומר אדם ועדן בן זקן/דניאל קמינסקי

המצעד השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS יוצא לדרך: מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה במוזיקה? מי תהיה פריצת השנה? רק אתם מחליטים. המצעד בהנחיית דלית רצ'שטר ישודר ב-19 בספטמבר בגלגלצ ובמשדר מיוחד מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS. דרגו עכשיו את המצעד ואולי תזכו בפרס מפנק במיוחד – שנה של הופעות חיות, מתנת "זאפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully