וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אחרונה: הצביעו למצעד הישראלי השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS

17.9.2017 / 0:00

עוד רגע הוא כאן, המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS, והיום (ראשון) ההזדמנות האחרונה להצביע: מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה? דרגו את האמנים והשירים ואולי תזכו בפרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאן יגיעו במצעד? אביב גפן ועדן בן זקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מעט זה קורה, ביום שלישי הקרוב, 19 בספטמבר: המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS בהנחיית דלית רצ'שטר. מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה במוזיקה? מה תהיה פריצת השנה? רק אתם מחליטים, והיום זו ההזדמנות האחרונה שלכם לעשות את זה ואולי לזכות בפרס מפנק במיוחד – שנה של הופעות חיות מתנת "זאפה".

האם עדן בן זקן הצליחה לרגש אתכם? משה פרץ הקפיץ אתכם בפקק מייאש בדרך הארוכה הביתה? "זהב" של סטטיק ובן אל תבורי הזהיב לכם את השנה? "טודו בום" גרם לכם להרגיש יותר הרבה יותר מבסדר? בחרו באמנים ובשירים שבלעדיהם שנת תשע"ז הייתה רק עוד שנה רגילה ונשכחת בחיים שלכם, והשפיעו על התוצאות.

כדי להיכנס לאווירה אתם מוזמנים למתחם המצעד הישראלי השנתי, שכולל שרשרת של ביצועים מפתיעים לשירים מהשנה, חידונים מאתגרים, שיחות פוקחות עיניים עם המי ומי בנוגע למוזיקה הישראלית של השנה, חשיפת רגעים אישיים של כמה מהאמנים הבולטים משנת תשע"ז, סיכומים מחכימים על השנה שהייתה ועוד. נתראה ונשתמע ב-19 בספטמבר בגלגלצ ובמשדר מיוחד מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS.

לחצו כאן והצביעו למצעד הישראלי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS לשנת תשע"ז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully