וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלייד ראנר 2049" יפתח את פסטיבל הסרטים חיפה

17.9.2017 / 15:00

שיחוק רציני: חגיגת הקולנוע לכרמל תצא לדרך עם אחד הסרטים המדוברים של הסתיו, ההמשכון המסקרן של "בלייד ראנר" בכיכובו של ריאן גוסלינג.

יח"צ - חד פעמי

כשבועיים לפני פתיחתו, הכריז היום פסטיבל הסרטים חיפה על הסרט שיוציא אותו לדרך, ומדובר בשיחוק רציני: הספתח של חגיגת הקולנוע בכרמל יהיה לא אחר מאשר "בלייד ראנר 2049", אחד התוצרים הקולנועיים המדוברים של הסתיו.

מדובר כמובן בהמשכון של סרט המד"ב הפולחני משנות השמונים. הפעם, יככב ריאן גוסלינג ואת שרביט הבימוי קיבל דניס וילנב ("אסירים", "סיקאריו", "המפגש"). הריסון פורד, שכיכב במקור, יופיע בתפקיד משנה. רידלי סקוט, שביים אותו, משמש במקרה זה על תקן מפיק.

הסרט יוקרן בחיפה בחמישי חמישה באוקטובר, ובאותו יום כבר יופץ מסחרית ברחבי הארץ ובעולם. עד כה, הסרט לא הוקרן כמעט לאיש, גם לא לעיתונאים מקורבים, וזאת כדי למנוע ספוילרים על עלילתו המסקרנת.

כמדי שנה, הפסטיבל יתקיים לאורך סוכות. כלומר, התאריכים שלו השנה הם מהחמישה באוקטובר ועד ה-14 לחודש. בצד "בלייד ראנר", יוקרנו בו עוד שלל סרטים מקומיים ובינלאומיים, כולל כאלה שזכו בפרסים במיטב הפסטיבלים הבינלאומיים, וכן "לאקי", סרטו האחרון של הארי דין סטנטון שהלך לעולמו בסוף השבוע. סרט הנעילה של הפסטיבל יהיה "מסתור" של ערן ריקליס בכיכובה של נטע ריסקין.

לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים ראו האתר הרשמי.

בלייד ראנר 2049.
יוקרן בכרמל ובו זמנית יופץ ברחבי המדינה. מתוך "בלייד ראנר 2049"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי ספוילרים. מתוך "בלייד ראנר 2049"/מערכת וואלה!, צילום מסך
בלייד ראנר 2049.
הכינו כרטיסים מראש. מתוך "בלייד ראנר 2049"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully