וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכימו הרג לי את הרגליים": הווידוי המצמרר של אמיר פרישר גוטמן

18.9.2017 / 9:32

"נאטמה לי הרגל. זו בדיוק הבעיה שלי בימים האלה. טיפולי הכימו הרגו לי את הרגליים אם אני נכנס למאמץ": לרגל העונה החדשה של מחוברים שתעלה מחר ב-20:15 ב-HOT - הנה קטע הצצה לאחד מהקטעים המצמררים שצילם אמיר פרישר גוטמן

צילום מסך

הסדרה "מחוברים" חוזרת החל ממחר (HOT) לעונה 8. משתתפי העונה תיעדו את עצמם במשך קרוב לשנה וחושפים קונפליקטים משמעותיים ומערכות יחסים. לקראת סוף צילומי העונה, איבד אמיר פרישר-גוטמן את חייו בנסיבות טראגיות, בעת שהציל את אחייניתו מטביעה. אמיר ובן זוגו ינאי תיעדו במשך חודשים ארוכים את חייהם הזוגיים וההורות המשותפת לבנם רוי בן ה-4.

הם תיעדו את הניסיונות לשקם את הנזקים הנפשיים והגופניים שנגרמו לאמיר כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים שעבר, לאחר שאובחן בטעות כחולה בסרטן. לצד ההתמודדות האישית, אמיר לקח חלק פעיל במאבקה של הקהילה הגאה לשוויון זכויות עבור זוגות חד מיניים, ובשנה האחרונה הוביל מאבק עיקש לשיפור זכויותיהם של חולים ומחלימים ממחלת הסרטן.

בנוסף לפרישר-גוטמן, ה"מחוברים" הנוספים הם: רינת גבאי (לצד בעלה דורון מור), ארקדי דוכין (לצד אשתו סימה לוי-דוכין), אשת חיי הלילה קרול צבי ווינר (לצד בן זוגה מיקי) והזמר איתי לוי.

בקטע ההצצה למעלה ניתן לראות את פרישר גוטמן שוחה בבריכה ויוצא ממנה נאנק מכאבים. "נאטמה לי הרגל. זו בדיוק הבעיה שלי בימים האלה. טיפולי הכימו הרגו לי את הרגליים אם אני נכנס למאמץ", הוא מספר למצלמה.

העונה החדשה של מחוברים תעלה מחר ב-20:15 ב-HOT3 וב-HOT VOD.

מחוברים עונה 8. אוהד רומנו, איתן טל,
"מחוברים" - עונה 8/אוהד רומנו, איתן טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully