וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום כיפור 2017: מדריך הסרטים השלם לצפייה ביתית

27.9.2017 / 0:00

במידה ואתם לא מנצלים את יום כיפור להתנתקות מוחלטת או מנגד לצפייה מרתונית בסדרות, הכנו לכם כמדי שנה שלושה מדריכי צפייה קולנועיים - לכאלה שכבר ראו הכל, לכאלה שכבר ראו כמעט הכל וגם לכאלה שעוד לא ראו כלום

יח"צ - חד פעמי

לפני שש שנים התחלנו כאן במסורת: לפרסם מדריכי צפייה בסרטים לקראת יום כיפור. מאז, התמדנו בכך כל שנה, אפילו שנראה כי הצורך בהם הלך ופחת: הרי יותר ויותר אנשים מנצלים את הימים הללו להתנתקות מוחלטת, לנסיעות לחו"ל או פשוט לצפייה מרתונית בסדרות. אז מי זוכר את הימים בהם היו ספריות וידאו, ובמהלך ההכנות לצום הן נראו כמו הסניף של דקטלון בשבוע הראשון לפתיחתו בישראל.

ובכל זאת, אנחנו מפרסמים את המדריך הקולנועי גם השנה. בעיקר מפני שאם אתם לא בוחרים להתנזר לחלוטין מכל צורה של בידור, הרי זה המועד האידיאלי לצפות בסרטים: יומיים נטולי הסחות דעת, בלי התראות בלתי פוסקות, בהן אפשר לקחת את הזמן ולראות משהו שנמשך מעל שעתיים בחתיכה אחת, רחמנא לצלאן.

כמו בשנים הקודמות, גם הפעם המדריך מחולק לשלושה תפריטים. רמה 1 מיועדת למי שלא היה לו זמן או חשק ללכת לקולנוע במהלך השנה, כך שהוא פספס את כל שוברי הקופות הגדולים של התקופה האחרונה. רמה 2 מתקדמת יותר, ומציגה סרטים שהופצו כאן בשנה זו ולעתים אף זכו להצלחה נאה, ובכל זאת יש גם רבים שפספסו אותם. רמה 3 היא על טהרת הגנוזים: תוצרים שלא הופצו כאן, ולכל היותר הוקרנו בכמה הזדמנויות במסגרת סינמטקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully