וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיקוי, האמא והטעות: הפדיחה האיומה של עלמה זק ורועי בר נתן

26.9.2017 / 0:06

ארז טל, אייל קיציס, עלמה זק, אייל שני, רותם אבוהב, רועי בר נתן ועוד רבים וטובים התייצבו לצילומי הקמפיין לקראת המעבר של ערוץ 2 לשני ערוצים נפרדים. יצאנו לשאול מי חבר של מי, את מי הם היו חולמים להחליף ומה הביקורת הכי חריפה שנכתבה עליהם. צפו

צילום מסך

בעוד כחודש יתפצל ערוץ 2 לשני ערוצים נפרדים, "קשת" (12) ו"רשת" (13). לקראת המעבר בונה כל ערוץ לוח שידורים חדש, מגייס טאלנטים, ובעיקר מנסה להילחם על הנכס היקר מכל: הצופים. ב"קשת" פתחו השבוע בקמפיין לקראת המעבר, השיקו את הלוגו החדש של הערוץ ושידרו פרומו עתיר כוכבים.

הצטרפנו ליום הצילומים, ותפסנו את ארז טל ("מועדון לילה"), אייל קיציס ("ארץ נהדרת"), עלמה זק ("ארץ נהדרת"), דביר בנדק ("סברי מרנן"), אייל שני ("מאסטר שף"), רותם אבוהב ("סברי מרנן"), ורועי בר נתן ("ארץ נהדרת") לשיחה קצרה: איזו תכנית חסרה להם? (רמז: לאייל קיציס חסרה תכנית מיוחדת במינה על אוכל) מה הם לעולם לא יגידו בפרומו? (גם הפעם לאייל קיציס היה משהו מעניין מאוד לומר), מי מהטאלנטים של קשת הוא החבר הכי טוב שלהם? (מתברר שדביר בנדק הוא לא מהחבר'ה המקובלים של הזכיינית), מהי תכנית הטלוויזיה החביבה עליהם? (בנדק מתחבר דווקא ל"דורה"), איזה כוכב הם היו רוצים להביא לפה מהארץ או מהעולם? ומה הם לעולם לא יגידו למנכ"ל 'קשת' אבי ניר?

לכתבה המלאה - צפו בווידאו למעלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully