וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי הורשע בנהיגה תחת השפעת סמים

2.10.2017 / 12:01

הזמר הורשע בבית המשפט לתעבורה בתל אביב בנהיגה תחת השפעת סמים בבית המשפט לתעבורה בתל אביב. הטיעונים לעונש ייערכו עוד כשבועיים וייתכן כי רישיונו של תבורי יישלל לזמן רב. עורך דינו: "שוקלים לערער"

שימי תבורי – יהודית. צילום: מור זכריה,
הורשע. שימי תבורי ורעייתו יהודית באומן/צילום: מור זכריה

הזמר שימי תבורי הורשע היום (שני) בבית המשפט לתעבורה בתל אביב בנהיגה תחת השפעת סמים בבית המשפט לתעבורה בתל אביב. הטיעונים לעונש ייערכו עוד כשבועיים וייתכן כי רישיונו של תבורי יישלל לזמן רב. התביעה צפויה לבקש עד שנתיים שלילה לרישיונו של תבורי ואף עבודות שירות.

סנגורו של תבורי, עו"ד דוד גולן, אמר בעקבות ההחלטה לוואלה! תרבות: "אנחנו שוקלים להגיש ערעור. לטעמנו הכרעת הדין אינה מבוססת והממצאים לא מתאימים לעובדות שבתיק".

בהכרעת בית המשפט נכתב: "במהלך הנסיעה, שוחח הנאשם טלפונית עם בא כוחו ומסר לו, כי הוא 'עישן כמה שכטות בבוקר וכל יום הוא מכין ליהודית את הג'וינט, כי היא לא יודעת להכין'". עוד נכתב כי תבורי אמר בעדותו כי הוא מגלגל ומדליק ג'וינט ליהודית 3-4 פעמים ביום משום שיהודית צורכת קנביס רפואי ברישיון וכך הוא נחשף לעשן הסיגריות. בית המשפט קבע כי גם אם גרסה זו הייתה מוכחת בפני בית המשפט, לא היה בה כדי לפטור את תבורי מביצוע העבירה. "כמות תוצר חילוף החומרים שנמצאה בדגימת השתן של הנאשם הינה כמות המעידה על צריכה אקטיבית של קנביס ולא צריכה פסיבית".

לפני כשנה הואשם תבורי בנהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול. בכתב האישום נטען כי ב-23 ביוני בשעות בוקר נהג תבורי ברחוב ויצמן בתל אביב ושם הוא נעצר על ידי שוטרים "בעקבות מידע מודיעיני". בכתב האישום צוין עוד כי תבורי נהג ברכב כשהיה שיכור ואף עבר בדיקת שתן שבעקבותיה נמצאו בגופו "תוצרי חילוף חומרים של סם מסוכן מסוג קנביס".

יהודית באומן + שימי תבורי. ניר פקין
תבורי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully