וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי על הרשעתו: "בושה לשופטת, העיתונאים מניאקים"

3.10.2017 / 18:15

לאחר שהורשע אתמול שימי תבורי בבית המשפט לתעבורה בתל אביב בנהיגה תחת השפעת סמים, הוא מגיב בחריפות: "בושה למדינת ישראל, לשופטת הזאת ולכל העיתונאים המסריחים... שלושת רבעי מדינה מעשנת". דבריו נאמרו בריאיון לתכנית חג שתשודר מחר ברדיו גלי ישראל. האזינו

מערכת וואלה!

"בושה למדינת ישראל, לשופטת הזאת ולכל העיתונאים המסריחים" – במלים קשות אלו מגיב הזמר שימי תבורי על הרשעתו אתמול (שני) בבית המשפט לתעבורה בתל אביב בנהיגה תחת השפעת סמים. דבריו נאמרו בריאיון לתכנית חג שתשודר מחר (רביעי) ברדיו גלי ישראל, בהגשת שרון גל וננסי ברנדס. האזינו (מעל) לקטע המוקלט מדבריו.

"ראית איך מלכלכים עלי? בגלל איזה ג'וינט", אמר תבורי. "שלושת רבעי מהמדינה... בושה וחרפה למדינת ישראל ולשופטת הזאת ולכולם. בושה, לכל העיתונאים המסריחים האלה. הכותרת 'משתמש בסמים'! במה השתמשתי? בחיים שלי לא נגעתי, לא בכדורים ולא באבקות ולא בשום דבר. מי כמוך, ננסי, יודע את זה? חצי מדינה מעשנת... שלושת רבעי מדינה מעשנת, וחצי מקבלת אישור מהממשלה לעשן. מחפשים אותי, מניאקים כל העיתונאים!".

יהודית באומן, שימי תבורי. ניר פקין
שימי תבורי: "מחפשים אותי, מניאקים כל העיתונאים!". שימי תבורי ויהודית באומן/ניר פקין

יהודית באומן, בת זוגו של תבורי, התפרצה לשיחה ואמרה: "אני מתנצלת בשמו, לא, לא, לא. ליאורה הכתבת הכי אהובה עליי, זה לא קשור. זה קשור לכמה כתבים שהם באמת סתם כותבים מהרוח ומהאוויר. שום דבר לא יצא לפועל, ואין שום פסק דין, ואין גזר דין, ומקסימום אולי שלילה לחודש. באמת חצי מדינה מעשנת ג'וינט. מסכן, ובגלל שהוא שימי תבורי עשו מזה עניין אלוהי גדול. מה שיש לי להגיד לתקשורת, עזבו את הבנאדם, תנסו לדקלם את המילים הנכונות של השופט, ולא המילים שבאות מקנאה, מרוע או מרצון לראות ולהיות עיתונאי טוב יותר".

בעקבות הרשעתו בבית המשפט לתעבורה בתל אביב בנהיגה תחת השפעת סמים, התביעה צפויה לבקש עד שנתיים שלילה לרישיונו ואף עבודות שירות. הטיעונים לעונש ייערכו עוד כשבועיים. סנגורו של תבורי, עו"ד דוד גולן, אמר אתמול בעקבות ההחלטה לוואלה! תרבות: "אנחנו שוקלים להגיש ערעור. לטעמנו הכרעת הדין אינה מבוססת והממצאים לא מתאימים לעובדות שבתיק".

עוד באותו נושא

שימי תבורי הורשע בנהיגה תחת השפעת סמים

לכתבה המלאה
שימי תבורי ויהודית באומן. שי מתניה, מערכת וואלה! NEWS
החיים הם חומר טוב. שימי תבורי/מערכת וואלה! NEWS, שי מתניה

בהכרעת בית המשפט נכתב: "במהלך הנסיעה, שוחח הנאשם טלפונית עם בא כוחו ומסר לו, כי הוא 'עישן כמה שכטות בבוקר וכל יום הוא מכין ליהודית את הג'וינט, כי היא לא יודעת להכין'". עוד נכתב כי תבורי אמר בעדותו כי הוא מגלגל ומדליק ג'וינט ליהודית 3-4 פעמים ביום משום שיהודית צורכת קנביס רפואי ברישיון וכך הוא נחשף לעשן הסיגריות. בית המשפט קבע כי גם אם גרסה זו הייתה מוכחת בפני בית המשפט, לא היה בה כדי לפטור את תבורי מביצוע העבירה. "כמות תוצר חילוף החומרים שנמצאה בדגימת השתן של הנאשם הנה כמות המעידה על צריכה אקטיבית של קנביס ולא צריכה פסיבית".

לפני כשנה הואשם תבורי בנהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול. בכתב האישום נטען כי ב-23 ביוני בשעות בוקר נהג תבורי ברחוב ויצמן בתל אביב ושם נעצר על ידי שוטרים "בעקבות מידע מודיעיני". בכתב האישום צוין עוד כי תבורי נהג ברכב כשהיה שיכור ואף עבר בדיקת שתן שבעקבותיה נמצאו בגופו "תוצרי חילוף חומרים של סם מסוכן מסוג קנביס".

seperator

הריאיון עם שימי תבורי ישודר מחר, ערב חג סוכות, במסגרת תכנית החג של רדיו גלי ישראל בין השעות 12:00 ל-14:00, בה ישתתפו גם יהורם גאון, ריקי גל, רון שובל ומנחם הורביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully