וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מכוער, זה נורא!": צפו ביונית לוי חוטפת עצבים לפני שידור

4.10.2017 / 8:08

בגלל תקלה תועדה מגישת החדשות של ערוץ 2 יונית לוי בשידור חי כשהיא מתארגנת לשידור ודורשת להוריד מיקרופונים שנתלו על חולצתה: "אי אפשר ככה, זה נורא ואיום". צפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כועסת. יונית לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרטון חדש שעלה לרשת חושף רגע מביך של מגישת חדשות 2 יונית לוי. בתיעוד נראית המגישה כשהיא מתארגנת לשידור לקראת המהדורה המרכזית ומפצירה בצוות התכנית להוריד את המיקרופונים שנתלו על חולצתה.

"זה נורא ואיום. אי אפשר, זה מכוער בצורה שאני לא יכולה להעלות על הדעת". באיזשהו שלב נוזפת יונית לוי בצוות שסביבה ומבהירה להם בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שלא תסכים לשאת על בגדה שני מיקרופונים: "אי אפשר. חבר'ה, אתם תצטרכו להתפשר על משהו היום. צריך להזיז את זה. זה נורא! ככה אני לא אהיה, זה נראה כמו טעות".

הקטע שודר ככל הנראה בשל תקלה שאירעה בחדשות 2, שבעטיה שודר מה שקורה באולפן החדשות רגע לפני המהדורה במקום תכניתו של גיא פינס.

צפו בקטע המלא (החל מדקה 1:52)

יונית לוי, 40, מגישה את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 מזה חמש-עשרה שנה, מאז 2002. בין הראיונות המרכזיים שקיימה: נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה (בזמן שכיהן), נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' וו. בוש (בעודו מכהן) ונשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון (לאחר סיום תפקידו).

  • עוד באותו נושא:
  • יונית לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully