וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גל גדות מדהימה את ג'ימי פאלון ומיילי סיירוס

6.10.2017 / 17:20

הכוכבת הישראלית עצרה להתארח בתוכנית הלילה רגע לפני שתנחה את סאטרדיי נייט לייב. גדות גם שיתפה פעולה עם המנחה בחידון פנטומימה מול מיילי סיירוס וטאריק טרוטר, והצליחה להדהים את פאלון עם תשובה מהירה במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מופלאה גם בחידונים. גל גדות וג'ימי פאלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר יום ראשון (שעון ישראל) תעלה גל גדות לראשונה בחייה על במת סאטרדיי נייט לייב כמנחה. רגע לפני שהיא מסמנת וי על עוד רגע משמעותי בקריירה, הגיעה גדות לריאיון בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון. בין מחמאות על ההצלחה הגדולה של "וונדר וומן" וסיפורי החוויות של בתה, אלמה, בארה"ב, העניקה הכוכבת הישראלית לפאלון טעימה ראשונה של שוקולד פרה עם סוכריות קופצות, והתנסתה בעצמה לראשונה בשילוב של שוקולד וחמאת בוטנים.

אבל גולת הכותרת של המפגש הייתה משחק הפנטומימה, בו התמודדו פאלון וגדות מול מיילי סיירוס וטאריק טרוטר, מלהקת הבית של התוכנית, The Roots. הצמד פאלון-גדות התחיל ברגל שמאל, כשהמחנה התקשה לפענח תרגום תנועות גאוני של חברתו לקבוצה ל"Born to Run" של ברוס ספרינגסטין, אבל התאוששו לאחר מכן כשגדות ניחשה בתוך חמש שניות את הסרט "IT".

הפרק של סאטרדיי נייט לייב בהנחייתה של גל גדות יועבר בשידור ישיר ב-yes Comedy החל מהשעה שש וחצי בבוקר. בעוד חודש כבר נוכל לחזות בה שוב על המסך הגדול, כחלק מ"ליגת הצדק" ב-17 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully