וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע אימהות הקולנוע: ריטה מספרת על ארבע דיוות קולנועיות שהיא אוהבת במיוחד

ריטה ואבנר שביט

8.10.2017 / 8:00

ריטה, שחקנית בעצמה, היא גם חובבת קולנוע מושבעת, בעיקר של סרטים עם כוכבות גדולות מהחיים. במסגרת השתלטות ריטה על וואלה! תרבות כעורכת-אורחת, כתבנו יחד איתה על ארבע מהן, מרונית אלקבץ ועד מריל סטריפ

יח"צ - חד פעמי

ריטה: לפני שאנחנו מתחילות לראות סרט, אמא שלי תמיד שואלת אותי: "יש אשה בסרט? בלי אשה, זה לא מעניין". תמיד הבנתי למה היא מתכוונת. יש משהו בהוויה הנשית על המסך, שמציפה בו מורכבות, חום יופי.

תמיד הייתי מרותקת לשחקניות הקולנוע שהן גדולות מהמסך, מהחיים, מהמציאות, מהמידות הנורמטיביות. השחקניות, שמשהו פורץ מתוכן עם איזה עסיס נשי. הן תמיד ריתקו אותי וגרמו לי להתאהב בהן ולהתרגש מהעובדה שאפשר לפרוץ מגבולות המותר, המוכר והידוע, ולחוות חוזק עתיק יומן של עומקים, רגש והומור; יופי של ליבידו מבעבע ושל סקסיות. הנה ארבע שחקניות שריתקו אותי, כשצפיתי בהן במהלך חיי.



*אבנר שביט: נוסף לקריירה המוזיקלית המפוארת, לריטה יש גם לא מעט קרדיטים בתחום המשחק. בין השאר, היא כיכבה בסרט "אלף נשותיו של נפתלי סימן טוב", סרטה של מיכל בת אדם מסוף שנות השמונים בו הופיעה בצד יוסי פולק וסלים דאו. על תפקיד זה זכתה בזמנו בפרס שחקנית השנה בישראל. כמו כן הופיעה על הבמה בשלל הפקות, למשל "גבירתי הנאווה", "חתולה על גג פח לוהט" ועוד.

ריטה ניסים שקופים. דודי חסון,
אם אין אשה בסרט, זה לא מעניין. ריטה/דודי חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully