וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מאט דיימון וראסל קרואו פעלו לגניזת תחקיר נגד הארווי ויינשטיין?

10.10.2017 / 14:27

עיתונאית שעבדה בניו יורק טיימס לפני עשור טוענת כי שני השחקנים מנעו פרסום כתבה שלה נגד המפיק המטרידן (לכאורה) הארווי ויינשטיין. בינתיים, מצטברות עוד עדויות נגדו

פרשת הארווי ויינשטיין ממשיכה להסתעף: לאחר שמפיק-העל ההוליוודי נאלץ להתפטר מן האולפן אותו הקים בעצמו, בשל התחקיר שהתפרסם בניו יורק טיימס לפיו יש לו לכאורה היסטוריה ארוכה ואפלה של הטרדות מיניות, מתברר היום מדוע הכתבה הזו התפרסמה רק כעת ולא מוקדם יותר, אף שהעבירות התבצעו במשך שנים ארוכות.

העיתונאית שרון וקסמן, שעבדה בזמנו בניו יורק טיימס, טוענת כי עמדה לפרסם כתבה על התנהלותו של ויינשטיין כלפי נשים, אולם היא נגנזה משתי סיבות: העובדה שהוא היה קונה שטחי פרסום רבים בעיתון, ולחצים של גורמים שונים בהוליווד, ובהם השחקנים מאט דיימון וראסל קרואו שהיו שותפים מקצועיים של המפיק ולכן היה להם אינטרס להשתיק את הסיפור.

דיימון, בין השאר, כיכב ב"סיפורו של וויל האנטינג" שהפיק ויינשטיין וקרואו ב"סינדרלה מן" ולדברי וקסמן, הם הרימו טלפונים באסרטיביות כדי לשמור על המפיק היקר להם.

מאט דיימון וראסל קרואו. GettyImages
מסרבים להגיב. מאט דיימון וראסל קרואו/GettyImages

דיימון וקרואו טרם הגיבו. לעומת זאת, נמסרה תגובה של דין באקט, עורך הניו יורק טיימס – "לא הייתי פה ב-2004 אבל קשה לי להאמין שעיתון שגורש מסין בגלל כתבות תחקיר, יפחד לפרסם כתבה כזו", הצהיר. "נוסף לכך, ביל קלר וג'יל אברמסון, העורכים בזמנו, אומרים שהם לא זוכרים שום ניסיון ללחוץ עליהם לגנוז תחקיר שכזה".

בינתיים, הולכות ומצטברות עוד ועוד עדויות לגבי התנהגותו הפסולה של ויינשטיין. היום, למשל, הדוגמנית הניו זילנדית זואי ברוק מספרת כי ב-1997, נפגשו השניים בעניין מקצועי בחדר מלון והוא פשט את בגדיו, ביקש עיסוי ואילץ אותה להתחבא מפניו בחדר האמבטיה.

גם השחקנית רומולה גארי חלקה חוויה דומה, גם היא מחדר מלון, שקרתה לה בגיל 18. לדבריה, כדי לעבור מבחן בד אצלו, נאלצה לבקר אותו בחדרו כשהוא לובש חלוק בלבד. עתה, כשנפרץ הסכר, צפויות להתפרסם עוד ועוד עדויות על מעשיו הנלוזים של מי שהיה אחד האנשים החזקים בהוליווד ואיבד את מעמדו בעקבות התחקיר המרשיע.

הארווי ויינשטיין. GettyImages
החבל מתהדק. הארווי ויינשטיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully