וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרישיה ארקט: אוליבר סטון הטריד אותי

13.10.2017 / 21:56

אוליבר סטון הגן על הארווי וינשטיין ומיד לאחר מכן צצו עדויות על התנהגותו הפסולה מפי שתי שחקניות, ובהן גם פטרישיה ארקט. בינתיים, גם גל גדות הגיבה בטוויטר: "די לבריונות המינית! כולנו עומדות מאוחדות"

פרשת התקיפות המיניות של הארווי וינשטיין ממשיכה להסעיר את הוליווד ומדי יום שלא לומר מדי שעה אנו מתבשרים על גילויים חדשים בעניינה ועל השלכות חדשה שלה. מאז התפוצצה הפרשה לפני כשבוע, הצטברו נגדו כבר מעל שלושים עדויות על תקיפות מיניות חמורות וברור לכולם כי מדובר רק בקצה הקרחון. מי שהיה אחד האנשים החזקים בהוליווד והרשה לעצמו לפשוע במשך עשרות שנים, מתחיל סוף כל סוף לשלם את המחיר על התנהגותו המחרידה. האקדמיה הבריטית לקולנוע השעתה את חברותו בה, האקדמיה האמריקאית לקולנוע צפויה לעשות כך גם כן בסוף השבוע, רעייתו עזבה אותו וצל כבד מוטל על פרויקטים עתידיים שהיה מעורב בהם.

היום (שישי) הודיעה רשת שואוטיים כי היא בוחנת את העתיד של הסדרה "גוואטנמו" שהיתה אמורה להיות משודרת אצלה, כיוון שמה שהיתה החברה של וינשטיין היתה אחראית להפקתה. בינתיים, מי שהיה אמור לביים אותה, אוליבר סטון, הסתבך עת גילה אמפטיה כלפי וינשטיין ולא כלפי הקורבנות שלו והצהיר "הוא עובר תקופה לא קלה. אסור לנו לקחת את החוק לידיים ביחס אליו". הבמאי התנצל מאוחר יותר על דבריו אבל זה לא מנע את פתיחת תיבת הפנדורה. תחילה, השחקנית קארי סטיבנס האשימה אותו כי חפן את שדיה במהלך מסיבה לפני עשרים שנה.

לאחר מכן, גם הכוכבת זוכת האוסקר פטרישיה ארקט ("התבגרות") טענה כי הוטרדה בידי סטון, גם הוא כזכור זוכה אוסקר. "הוא הזמין אותי לפני שנה לפגישה מקצועית גרידא", סיפרה. "אחר כך הוא שלח לי פרחים והתעקש לוודא בצורה מוזרה שאכן קיבלתי אותם. לאחר מכן הוא הזמין אותי להקרנה וכשהגעתי לאירוע עם הבן זוג שלי, שאל אותי למה הבאתי אותו, ובזה תם העניין שלו בי ולא קיבלתי את התפקיד".

ריאיון פטרישיה ארקט התבגרות.
ריאיון פטרישיה ארקט התבגרות

לאורך כל הזמן הזה, מתפרסמים ברשתות החברתיות עוד ועוד גינויים למעשים של הגברים המטרידנים. היום גם גל גדות הצטרפה לקלחת וצייצה: "אי אפשר להשלים עם בריונות והטרדה מינית. אני עומדת בצד כל הנשים שמספרות על מה שחוו. אנחנו עומדות מאוחדות".

המשך, למרבה הצער, יבוא.

הארווי ויינשטיין. GettyImages
יושעה מן האקדמיה האמריקאית לקולנוע? הארווי וינשטיין/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגן וחטף. אוליבר סטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully