וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קלי קלרקסון ופטי ג'נקינס משתפכות על גל גדות

14.10.2017 / 9:33

כוכבת "וונדר וומן" שוב עמדה במרכז העניינים והפעם באירוע העצמה נשית של מגזין וראיטי. הזמרת קלי קלרקסון קטעה את נאומה מרוב התרגשות כשהבחינה בה בקהל, ובמאית הסרט פטי ג'נקינס הכריזה - "גל גדות היא הוונדר וומן שלי"

השבוע המוצלח של גל גדות ממשיך: לאחר שהיתה לישראלית הראשונה שמנחה את "סטרדיי נייט לייב", ולאחר שהוזכרה כמועמדת מובילה לככב בכמה סרטים חדשים ומדוברים, עמדה הכוכבת במוקד העניינים גם באירוע Power of Women שנערך אמש (שישי) בידי המגזין וראיטי ונועד לחגוג עוצמה נשית בתעשייה.

השנה, הוענקו במסגרתו עיטורי כבוד לכמה אושיות קולנוע ובהן פטי ג'נקינס, במאית "וונדר וומן" וכן הזמרת קלי קלרקסון, שקטעה את נאומה כדי להתחיל להשתפך על גדות: "אני כל כך מתרגשת, שאני רועדת", אמרה. "בתי, בת שלוש, ראתה את 'וונדר וומן' וכל כך התרשמה מאיך שהגיבורה עומדת על הזכויות שלה, שהיא התחילה לחקות אותה, ואני הייתי כל כך גאה. טוב שיש לבנות כיום רול מודלז כאלה. אחרי זה גם ראיתי אותה (את גל גדות) בג'ימי פאלון ואמרתי למסך 'ביץ'! יש לך הכל'. היא מדהימה בהכל ומצחיקה. אני אוהבת אותך, גל. אני לא מאמינה שאני פה מסתכלת עלייך".

גם גל גדות עצמה נאמה באירוע עת הזמינה לבמה את פאטי ג'נקינס לקבלת הפרס. "מאחורי כל סרט גיבורי-על עומדת אושיה שיכולה לספק את המאווים של מאות אנשי צוות ושל מעריצי ומעריצות הקומיקס המקורי. האושיה הזו חייבת להיות עם עור של פיל, להיות סמכותית והחלטית – אבל היא לא חייבת להיות גבר", אמרה.

"פטי בחיים לא נתנה למכשולים לעמוד בדרכה וכשסללה את המסלול של עצמה, פתחה גם את הדלת לנשים וילדות קטנות ברחבי העולם", המשיכה גדות. "כבר כשפגשתי אותה לראשונה ידעתי שהיא האדם המושלם לביים את 'וונדר וומן'. היא ידעה בדיוק מה הסרט צריך להיות והיתה נחושה להפוך אותו למיוחד ולמעורר השראה. פטי מייצגת את כל מה שטוב בהוליווד והעניקה השראה לדור חדש של קולנועניות צעירות שבזכותה יכולות לחלום בגדול".

וגם ג'נקינס, כמובן, גמלה לגדות בנאומה – "כולם שואלים אותי מי ה'וונדר וומן' שלי ואני תמיד אומרת גל גדות", הצהירה הבמאית. "אני לומדת ומקבלת השראה מכל דבר שהיא עושה".


האירוע, כמובן, התקיים בצל פרשת הארווי וינשטיין. גם גל גדות התייחסה אמש לראשונה וצייצה "אי אפשר להשלים עם בריונות והטרדה מינית. כולנו עומדות מאוחדות".

עוד באותו נושא

מסתמן: פרויקט הוליוודי חדש ומסקרן לגל גדות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש לה הכל". גל גדות באירוע של וראיטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
קלי קלרקסון. GettyImages
אלילה בעצמה וגרופית של גל גדות 1. קלי קלרקסון אתמול/GettyImages
פטי ג'נקינס. GettyImages
בעצמה וגרופית של גל גדות 2. פטי ג'נקינס אתמול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully