וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילדת המפיקים: נשלול את החברות של הארווי ויינשטיין

16.10.2017 / 23:26

אחרי האקדמיות האמריקאיות והבריטיות לקולנוע, גם גילדת המפיקים הודיעה שתוקיע מתוכה את הארווי ויינשטיין, והכריזה על הקמת כוח משימה למלחמה בהטרדות המיניות בתעשייה

עריכה ניר חן

לאחר שהאקדמיה האמריקאית לקולנוע הוקיעה אותו מתוכה, הארווי ויינשטיין סולק הערב (שני שעון ישראל) גם מגילדת המפיקים, אחד המוסדות היוקרתיים והחשובים בתעשייה. מובן שסילוקו היה צפוי, ועם זאת הוא דרמטי ביותר בהתחשב בכך שהוא נחשב אחד המפיקים החזקים בקולנוע האמריקאי של עשרות השנים האחרונות ובין השאר גם קיבל פרס מיוחד על מפעל חיים מן הגילדה לפני שנתיים בלבד.

נשיאי הגילדה הודיעו כי בתום ישיבת חירום מיוחדת, הנהלתה החליטה פה אחד להחל בתהליכים לשלילת חברותו של ויינשטיין, שיוכל לנסות לערער על הכוונה להרחיקו. ההחלטה הסופית תתקבל בשישה בנובמבר, ולאיש בהוליווד אין ספק כי היא תישאר בעינה. "לא ניתן להשלים עם הטרדה מינית מכל סוג", הכריזו והודיעו גם על הקמת כוח משימה מיוחד שיפעל למנוע הטרדות מיניות בתעשייה.

נוסף לכך, הנשיא הצרפתי עמנואל מקרון העניק אמש ריאיון מקיף לטלוויזיה המקומית והצהיר במהלכו כי יפעל לשלילת אות לגיון הכבוד מויינשטיין, שהיה מעורב גם בסרטים צרפתיים רבים. כזכור, מוקדם יותר נשללה גם חברותו של המפיק האמריקאי באקדמיה הבריטית לקולנוע.

"גיים אובר": שער וראיטי השבוע

הארווי ויינשטיין. GettyImages
הוא גמור. הארווי ויינשטיין/GettyImages
הארווי ויינשטיין. GettyImages
לא מזמן קיבל פרס מפעל חיים מן הגילדה, היום סולק ממנה. הארווי ויינשטיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully