וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצול ערוץ 2: כך ייראו לוחות השידורים של רשת, קשת וערוץ 10

23.10.2017 / 0:00

יותר טאלנטים גדולים בקשת ויותר מותגי ריאליטי גדולים ברשת, רק שידורים מוקלטים בפריים טיים של שתיהן, "ארץ נהדרת" נגד "גב האומה" ו"סברי מרנן" מול צביקה הדר: אלה לוחות השידורים של קשת, רשת ו-10 אחרי פיצול ערוץ 2 ומעבר האפיקים של הערוצים המסחריים. מדריך מיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכבי קשת, כוכבי רשת, ובתווך - מגישי החדשות/מערכת וואלה!, צילום מסך

1בנובמבר ייזכר בזכות שני קרבות היסטוריים: ביום זה ב-1914 התקיים קרב קורונל הימי, בסמוך לחופי צ'ילה, במלחמת העולם הראשונה. הבריטים הפסידו לראשונה מזה מאה שנה. ב-1 בנובמבר ב-2017 יתקיים קרב ראשון ואווירי במלחמת העולם שבין קשת ורשת, בסמוך לנחל הירקון בראול ולנברג, בעקבות פיצול ערוץ 2. מוקדם לדעת מי תפסיד לראשונה בשידור באותו זמן.

"מלחמת עולם" היא רק אחד מתוך כינויים דרמטיים רבים בתקשורת למה שיקרה ב-1 בנובמבר. קראו לזה גם "המפץ הגדול", "רגע היסטורי" ומה לא. הזכייניות שהרכיבו את הערוץ שהיווה את מדורת השבט הישראלי ישדרו כל אחת באפיק משלה במשך שבוע שידורים שלם, להלן שבעה ימים בשבוע. חוצים את שתיים לשתיים – תשננו את זה שוב: קשת ב-12 ורשת ב-13. במקביל, ערוץ 10 עובר באופן משונה לאפיק אחר דווקא, 14 בשלט, אבל נושא עדיין השם "עשר", ועשר היא מילה שלא יכולה להגדיר את מצב רוחם של מנהלי הערוצים המודאגים מהלא נודע. מוזר ומעניין - בעוד שבוע ויומיים מסכי האפיקים 2 ו-10 יוחשכו. קשת ורשת יתמודדו לראשונה עם תחרות ראש בראש זו מול זו. נראה לנו שנתניהו יסתכל על הקרב הזה מהצד ויחכך את ידיו כמו ילד שמשחק בצוללות.

אייל גולן ואביב גפן. יח"צ,
המפץ הגדול: אייל גולן ואביב גפן בריאליטי חדש/יח"צ

בשאלה מי מהערוצים יקרוס קודם עוד נעסוק בימים הקרובים בוואלה! תרבות, אבל קודם ביררנו איך צפויים להראות לוחות השידורים. קשת כבר פרסמה את לוח המשדרים שלה, רשת עדיין לא, ושתיהן עוד ישנו לא מעט את הלוחות עד העלייה לשידור, אולי כבר שבוע לאחר עלייתן. בערוץ 10 צפויים מעט מאוד שינויים. בהכללה גסה, לקשת יש יותר טאלנטים גדולים, ולרשת יש יותר מותגי ריאליטי גדולים. לשתיהן יהיו רק שידורים מוקלטים בפריים טיים. גם תכניות הריאליטי שהן יעלו מוקלטות, לפחות בשלביהן הראשונים. העובדה שכל תכניות הפריים מוקלטות מאפשרת למנהלי הערוצים מרחב תימרון בהזזת שיבוץ הימים שלהן, זאת בניגוד למצב אפשרי במקרה שהיה שידור חי, שבו שופט ריאליטי מוזיקלי לא יסכים להזזת מועד שידור התכנית כי קבע הופעה באותו יום.

הרבה קרבות אוויר מעניינים צפויים לנו בין שלושת הערוצים המסחריים – קשת, רשת ו-10: שתי תכניות הסאטירה המובילות, "ארץ נהדרת" בקשת ו"גב האומה" ב-10, יתחרו ראש בראש במוצאי שבת. "הצינור" בערוץ 10 יתחרה ב"הצנרת" ברשת; ושתי תכניות בערב שישי יתחרו מי תיקטל יותר על ידי המבקרים – "סברי מרנן" בקשת מול "מחר שבת" של צביקה הדר ברשת. יהיה מעניין. אל תלכו לשום מקום.

בניין רשת. ראובן קסטרו
בניין רשת ברמת החייל, תל אביב/ראובן קסטרו

שידורי חברת החדשות של ערוץ 2 ישודרו גם בקשת 12 וגם ברשת 13. במקום "חדשות 2" ישתנה השם ל"החדשות". החוק מותיר לקשת ולרשת להמשיך להחזיק בחברת החדשות המשותפת במשך שלוש שנים ולשדר את תכניה. התכניות שישודרו במקביל הן "6 עם עודד בן עמי", "המהדורה המוקדמת" ו"המהדורה המרכזית" בהגשת יונית לוי ודני קושמרו, "אולפן שישי", "פגוש את העיתונות" ו"סדר עולמי". קשת תשדר לבדה את התכנית הכלכלית "תוכנית חיסכון" בהגשת קרן מרציאנו בשעה 19:30, ומולה תשודר ברשת תכנית בהגשת לוסי אהריש ואודי סגל, ורשת תשדר לבדה את "תוכנית הלילה" בהגשת דוריה למפל, ומולה תשדר קשת את "חי בלילה". כתבים מחברת החדשות לא ישתתפו כלל בתוכניות קשת ורשת ולא ייערכו קידומים בתוכניות החדשות לתכני קשת ורשת.

אלה הדברים הידועים על לוחות השידורים של קשת 12, רשת 13 וערוץ 10 – וכאמור עוד יהיו שינויים רבים:

קשת 12:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו "קשת 12"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנם רשת מזוהה עם מותגי הריאליטי הגדולים, אבל קשת ממש לא מוותרת על הז'אנר. בלא פחות מארבעה ימי שידור רצופים, שהינם רוב השבוע, ישודרו בפריים טיים תכניות ריאליטי בקשת.

מירב מילר ומירב בטיטו

ראשון עד חמישי, בין 6:00 ל-7:00 בבוקר

מירב מילר ומירב בטיטו יגישו את רצועת הבוקר המוקדמת של קשת, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה. הן יעברו על כותרות העיתונים ברוח תכניות בוקר, בעוד שתכניתו של ניב רסקין שישדר אחריהן תהיה בעלת אופי חדשותי יותר.

ניב רסקין. אביב חופי
ניב רסקין/אביב חופי

"חדשות הבוקר עם ניב רסקין"

ראשון עד חמישי, בין 7:00 ל-8:30 בבוקר

רצועת הבוקר החדשה של קשת עלתה כבר אתמול (ראשון) בערוץ 2. על רקע האיסור החדש על אנשי חדשות 2 להתארח בתכניות קשת ורשת, גויס העיתונאי ואיש הרדיו ניב רסקין לקשת להגשת התכנית, מאולפן חדש באולפני הרצליה. לצדו יופיע פאנל פרשנים, הכולל את ניר חפץ, היועץ היוצא של ראש הממשלה נתניהו שמוגדר כפרשן פוליטי, וכך מוגדר גם חיים לוינסון, פרשן הספורט אריה מליניאק, פרשנית המשפט והפלילים עדי מאירי, הפרשנית הכלכלית מירב כהן וכתבת חדשות הבוקר מירי מיכאלי. את תחזית מזג האוויר תגיש סיגל גפני ולסירוגין יופיעו גם הפרשנים עודד גרנות, יעקב ברדוגו, יואב לימור, יוסי יהושע, עדי נגר, רן רזניק, עפרי אשל ושחר פלד.

פאולה וליאון

ראשון עד חמישי, 8:30

"גברים מקצוענים יודעים מה הם רוצים", שרה דנה ברגר, וגם אם מנחים מקצוענים לא תמיד יודעים מה הם עושים (כמו באותו מקרה מביך של חלוקת הכרטיסים להופעתה של ברגר בעבור סיפורים על הטרדה מינית), תימשך התכנית של צמד המגישים פאולה וליאון רוזנברג מדי בוקר.

"אחת שיודעת"

ראשון עד חמישי, 15:45

לירון ויצמן החלה להגיש אתמול (ראשון) את המהדורה המקדימה לתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בערוץ 2 ותעשה זאת מדי יום בשידור חי עם המעבר לערוץ 12. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, שם התכנית הוא "אחת שיודעת", ובפאנל שלה משתתפים מרינה קבישר, לירון שמם, אור סיט ויעל רגב. גם חלק מחברי המערכת של גיא פינס משתתפים בתכנית. לצד קידום תכנית-האם, תכניתה של ויצמן תעסוק גם בנושאים משיקים ואחרים בתחומי הבידור, התרבות, האופנה, התיירות והאוכל. מה שלא צפוי בתכנית הן כתבות ערוכות.

עוד באותו נושא

גיא פינס: "קשת התחייבה בכתב שנקבל חופש ביטוי כמו 'ארץ נהדרת' ו'עובדה'"

לכתבה המלאה
קורין גדעון. ראובן קסטרו
קורין גדעון/ראובן קסטרו

"אנשים"

ראשון עד חמישי, 17:15

"אנשים" חוזרת במתכונת חדשה ובשעה מוקדמת יותר, ולצד המגישה קורין גדעון, חיים אתגר ייכנס לנעליו של דרור גלוברמן שנטש את הגשת התכנית לאחר מספר שנים (אך צפוי להגיש תכנית חדשה בקשת, שתעסוק בנושאי חדשנות וטכנולוגיה).

"ערב טוב עם גיא פינס"

ראשון עד חמישי, 19:00

מגזין הבידור והתרבות הוותיק של גיא פינס ישודר מדי יום ב-19:00. בריאיון מיוחד לוואלה! תרבות גילה פינס על ההסכם הכתוב שלו עם קשת בו הזכיינית התחייבה לדבריו שיינתן לו חופש כמו שניתן לתוכניות "ארץ נהדרת" ו"עובדה".

רצועת הלילה

"היום בלילה" עם גורי אלפי - ראשון עד חמישי, 22:45

"חי בלילה" עם נדב בורנשטיין, ראשון עד חמישי, 23:15

גורי אלפי. רפי דלויה
גורי אלפי/רפי דלויה

"מאסטר שף"

ראשון ושני, 21:00

ריאליטי הבישול של קשת חזר אתמול לערוץ 2 וימשיך איתה לערוץ 12. בעונה הזאת נכנס ישראל אהרוני כשופט חדש, במקומו של יונתן רושפלד שפרש, והוא יצטרף למיכל אנסקי, אייל שני וחיים כהן.

"הכוכב הבא לאירוויזיון"

שלישי, 21:00

עונה חדשה לריאליטי בהגשת אסי עזר ורותם סלע, שבו ייבחר שוב הנציג הישראלי לאירוויזיון. השופטים יישארו סטטיק ובן אל, קרן פלס, הראל סקעת ואסף אמדורסקי.

אסי עזר. ראובן קסטרו
אסי עזר/ראובן קסטרו

"כיפת ברזל"

שלישי, 21:00

הסדרה בעלת השם המוצלח, "כיפת ברזל", שעלתה בשבוע שעבר בערוץ 2, מגוללת את סיפורם של מחלקת טירונים חרדים בצה"ל, תוך עיסוק במורכבות השירות הצבאי של חיילים חרדים. מככבים בה בין השאר רועי ניק, דולב מסיקה, רותם קינן ויהודה ברקן, ביים אלון זינגמן ביים ויצרו שוטן גושן, איילת שוטן גושן, אבנר ברנהיימר ורעיה שוסטר.

"חתונה ממבט ראשון"

רביעי, 21:00

ביום הרביעי הרצוף בכל שבוע של ריאליטי בפריים טיים של קשת 12 תשודר תכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", בהנחיית עידו רוזנבלום, שבה זוגות ישראלים יפגשו זה את זו בפעם הראשונה מתחת לחופה. הם יצטרכו לחיות יחד שישה שבועות, ואז להחליט אם הם נשארים יחד או נפרדים.

אילנה דיין. ראובן קסטרו
אילנה דיין/ראובן קסטרו

"עובדה"

חמישי, 21:00

תכנית התחקירים של אילנה דיין שבה לעונה חדשה. אל הכתבים, בהם איתי אנגל, עמרי אסנהיים ובן שני, יצטרף העונה גם שי גל.

"הכל אישי"

חמישי, 22:00

תכנית ראיונות של חיים אתגר.

"סברי מרנן"

שישי, 21:00

כמו תכנית דגל אחרת של קשת, "הכוכב הבא", כך גם "סברי מרנן", מצד אחד נקטלת בביקורות ומצד שני זוכה לנתוני רייטינג גבוהים. בעונה הרביעית של הסדרה הקומית יצטרפו גלית גיאת וקובי פרג' ליהורם גאון, יונה אליאן, טוביה צפיר, דביר בנדק, רותם אבוהב וסנדרה שדה.

שיחה עם כוכבי "ארץ נהדרת" על סט צילום תכנית סיום העונה ה-14.
כוכבי "ארץ נהדרת" עם סטטיק ובן אל, משופטי "הוכב הבא"

"ארץ נהדרת"

שבת, 21:00

ערב השידורים הראשון של קשת באפיק 12, ב-1 בנובמבר, ייפתח בתכנית בכורה לעונה ה-14 של תכנית הבידור והסאטירה הוותיקה "ארץ נהדרת", כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות. החל מהשבוע לאחר מכן תשודר התכנית במוצאי שבת, ראש בראש מול "גב האומה", המשודרת בערוץ 10 כבר מאז אמצע 2015 בזמן זה. בתעשיית הטלוויזיה היו מי שהרימו גבה נוכח השיבוץ הזה של "קשת" והיו כמה שהגדילו וטענו כי הצעד נועד לפגוע בתכנית הסאטירה של ערוץ 10. "זה ניסיון לחסל את 'גב האומה'", אמר לוואלה! תרבות אפרים סידון בשבוע שעבר.

"מונית הכסף"

שבת, 22:00

לפני חודשיים פורסם כי העונה החדשה של השעשועון "מונית הכסף" עומדת בספק, מאחר שהמשטרה הודיעה למפיקי התכנית כי אם לא יסדירו את האישורים הנדרשים לא יוכלו לשוב ולנהוג בכבישים עם המונית. לפי לוח השידורים שהוציאה קשת, התכנית תעלה כרגיל, מיד אחרי "ארץ נהדרת" במוצאי שבת.

בהמשך השנה

בין התכניות שצפויות לעלות בהמשך השנה העברית בקשת:

אייל גולן ואביב גפן יובילו ריאליטי מוזיקלי חדש בערוץ קשת 12. זו הפעם הראשונה שהשניים ישתפו פעולה, לאחר שהעבירו לא פעם ביקורות שליליות אחד על השני. ריאליטי הכישרונות יופק על ידי טדי הפקות. במרכזו הם יתחרו אחד נגד שני כמפיקים מוזיקליים, על בסיס הידע והניסיון המוזיקלי שלהם. התכנית צפויה לעלות במהלך 2018.

הסדרה הקומית "משיח" בהובלת אודי כגן. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, ישחק בה בתפקיד ראשי גם אבי קושניר, שבעבר היה מכוכבי הזכיינית המתחרה רשת וכן תשתתף דאנה איבגי; גרסה ישראלית לפורמט הבישול שנוצר באוסטרליה, "My Kitchen Rules", שיגיש יונתן רושפלד; הדרמה הקומית החדשה "הסטייליסטית" העוסקת בתעשיית הבידור והיופי הישראלית, שבה ישתתפו מגי אזרזר, עוז זהבי, מאור שוויצר וניב סולטן;

יחזרו לאוויר הריאליטי "רק רוצים לרקוד", שזכה לרייטינג נאה; "בייק אוף" על אף דישדושה ובה קורין גדעון תחליף כמנחה את פאולה רוזנברג ואיה קרמרמן; הפורמט הישן של "הכרישים"; הסדרה "צומת מילר" של אדיר מילר; והתכנית "מה זה השטויות האלה?!" של עדי אשכנזי.

seperator

רשת 13:

רשת. יחצ,
לוגו "13 רשת"/יחצ

רשת תעבור לאפיק 13, ובניגוד לקשת עד כה לא פרסמה את לוח השידורים שלה. רשת הקימה באחרונה אולפן חדש ושקוף חלקית, אבל עד כה לפחות לא גילתה שקיפות לגבי הלוח שלה. אלה התכניות שצפויות לעלות בה (חלקן כבר בשבוע הראשון וחלקן בהמשך):

התכנית "העולם הבוקר" עם אברי גלעד, הילה קורח, אלעד זוהר ומיה זיו-וולף. מיכה לובטון,
אברי גלעד, הילה קורח, אלעד זוהר ומיה זיו-וולף בתכנית "העולם הבוקר"/מיכה לובטון

העולם הבוקר

ראשון עד חמישי, 6:00 בבוקר

כבר ביום רביעי בערוץ 2 ובהמשך בערוץ 13, תשודר מהאולפן החדש והמשודרג תכניות היום של רשת, עם חלון הצופה לרחוב הברזל ברמת החייל, התכנית "העולם הבוקר". היא תתחיל קצת יותר מוקדם – בשעה 6:00 (במקום ב-6:20) ותימשך עד ל-9:00, עם אברי גלעד והילה קורח ושותפיהם החדשים להנחיית התכנית, חזאי וכתב חדשות 2 לשעבר אלעד זוהר ומיה זיו-וולף, שעברה לרשת מערוץ 10. קורח אמרה על זיו-וולף בשידור: "למעשה מדובר באשה שתעבור שלושה ערוצים בתקופה של חודש – 10, 2 ו-13". בין השאר צפויים אורחים, פינות, עדכונים ותחזית מזג אוויר יומית ומורחבת.

התכנית "העולם הבוקר החיים הטובים" עם יעל בר זוהר, קובי מחט ודנה פאן–לוזון. מיכה לובטון,
התכנית "העולם הבוקר החיים הטובים" עם יעל בר זוהר, קובי מחט ודנה פאן–לוזון/מיכה לובטון

"העולם הבוקר החיים הטובים"

ראשון עד חמישי, 9:00

יעל בר זוהר מצטרפת לקובי מחט ולדנה פאן–לוזון להגשת תכנית הלייף סטייל של רשת 13, שתעסוק בין השאר בכלכלת המשפחה, בהורות, באופנה, בצרכנות ובתרבות. בכל בוקר יתארחו בתכנית אורחים מוכרים, שיתנו לצופים בבית טיפים והמלצות.

התכנית "פודיז" בהגשת נועה רוזין. מיכה לובטון,
התכנית "פודיז" בהגשת נועה רוזין/מיכה לובטון

"פודיז"

ראשון עד חמישי, 15:30

נועה רוזין תגיש תכנית אירוח קולינארית יומית. בכל תכנית יתארח באולפן שף מוביל בתחומו. בנוסף, ישתתפו בה בלוגרים, שפים ואורחים מעולם הקולינריה שיענו לשאלות הצופים בבית, בשידור חי.

שרון כידון. צילום: מיכה לובטון,
שרון כידון/צילום: מיכה לובטון

"אקטואליות"

ראשון עד חמישי, 17:15

תכנית חדשה נוספת תוגש על ידי שרון כידון ותבוסס על התכנית "The View" ברשת ABC. שם התכנית "אקטואליות" והיא כוללת פאנל נשים, שינתחו את אירועי היום בארץ, בעולם וברשתות החברתיות, ויראיינו אורחים.

התכנית "לפני החדשות" בהגשת לוסי אהריש ואודי סגל. צילום מיכה לובטון,
לוסי אהריש ואודי סגל בתכנית "לפני החדשות"/צילום מיכה לובטון

"לפני החדשות"

ראשון עד חמישי, 19:00

תכנית חדשה בהגשת העיתונאית והמגישה לוסי אהריש ואודי סגל, שנטש עבורה את עמדת הכתב המדיני בערוץ 2 לאחר מעל לשני עשורים. התכנית מבטיחה לסקר את החדשות מזווית ראיה שונה, לראיין אורחים רבים, ולארח גם פרשנים ומגישי פינות המומחים בתחומם.

אקס פקטור. אייל נבו,
התכנית "אקס פקטור"/אייל נבו

"אקס פקטור"

התכנית "אקס פקטור", שעונתה השלישית עלתה ביום רביעי בערוץ 2, תנדוד לאפיק החדש. בעונה הזאת הצטרף לפאנל השופטים הראפר סאבלימינל, במקומו של רמי פורטיס שעזב. בר רפאלי נותרה המגישה. פתיחת העונה לוותה בצליל צורם: צמד הזמרים רחלי ושגיא הגיב בכעס על הדחתו, וטען כי האודישן היה מבוים. ברשת דחו את הטענות. זוכת העונה השניה, עדן בן זקן, תחליף החל מהתכנית הקרובה למספר פרקים את שירי מימון שיצאה לחופשת לידה.

"המירוץ למיליון"

עונתה השישית של תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" עלתה שלשום (מוצאי שבת) בערוץ 2. התכנית, שזכתה ב-2014 בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה בתואר "תכנית המציאות הטובה ביותר", מוגשת שוב על ידי רון שחר, והביקורות התלוננו על תוכן שיווקי מופרז בה.

המירוץ למיליון עונה 6. עדי אורני,
"המירוץ למיליון"/עדי אורני

בעוד מספר חודשים תעלה לראשונה ברשת התכנית "האח הגדול" – שהיתה מהאסים הבולטים של קשת ועברה לרשת, לאחר שחברת ההפקות הבינלאומית הגדולה אנדמול רכשה 33% ממניות רשת בסוף 2013, ועל פי פרסומים תוגש על ידי בר רפאלי, שגם מנחה את "אקס פקטור". בתכניתו של גיא פינס נטען כי מי שיגיש לצד רפאלי את התכנית הוא השחקן אביב אלוש. גם שמו של צביקה הדר עלה כמועמד אפשרי להנחיה. בהמשך השנה יעלו עונות חדשות ל"דה וויס" נטולת אביב גפן שעבר לקשת, "הישרדות" ו"משחקי השף". ולמרות שרשת טובעת במותגי ריאליטי גדולים, היא רכשה גם את פורמט הריאליטי America's Got Talent.

תכנית אירוח - "מחר שבת"

תכנית האירוח "מחר שבת" של צביקה הדר, המסכמת את השבוע עם אורחים ופאנל, חזרה בשישי האחרון בעונה חדשה עם 12.9% בלבד ברייטינג, מספר שכמעט משיק לאפיק החדש של רשת - 13. כפי שנכתב בוואלה! ברנז'ה, זוהי ההשקה הנמוכה ביותר בשישי ב-15 השנים האחרונות, וזה עוד לפני הפיצול. התכנית תימשך כפי הנראה עד לתחילת השנה הבאה, ולאחר מכן תוחלף בתכנית "הכל הולך" בהגשת דביר בנדק.

צביקה הדר אוהד הפועל באר שבע. ברני ארדוב
צביקה הדר/ברני ארדוב

"הצנרת"

מדי ערב תשודר תכניתו החדשה של גיא לרר ברשת "הצנרת", על משקל "הצינור" שהגיש בערוץ 10, וכעת חלק מזמן שידור התכניות יהיה ראש בראש אחת מול השניה.

תכנית תחקירים: "המערכת"

מיקי חיימוביץ' תשוב להוביל את תכנית התחקירים "המערכת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המדרשה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרות דרמה, אקשן וקומדיה

אם העונה הראשונה של סדרת הדרמה והאקשן "המדרשה" עסקה באימונים לארגון ביון ישראלי, העונה השניה צפויה להיות רצינית ודרמטית יותר. הסדרה, שנמכרה לנטפליקס ועונתה השניה תשודר בה במקביל לעונה בארץ, שתתחיל כבר בחמישי הקרוב (26 באוקטובר) בערוץ 2. היא צולמה ברובה באוקראינה, ומצטרפים אליה מוריס כהן, שמואל וילוז'ני, אלברט אילוז, דניאל ליטמן, אימרי ביטון, עלא דקה, אלי דנקר והיתאם עומרי. לצדם, ישתתפו השחקנים מהעונה הקודמת יהודה לוי, חנה לסלאו, אלכס אנסקי וצחי הלוי.

בנוסף, תעלה הדרמה "ההרמון" בהשראת סיפורו של גואל רצון, הישראלי שעמד בראש קבוצה של עשרות נשים שתפקדו בפועל כנשותיו, הורשע בעבירות מין ונידון למאסר של 30 שנים. בסדרה ישחקו אלון אבוטבול, חן אמסלם, אסי לוי ורומי אבולעפיה.

עוד צפויות לחזור עונות נוספות לסדרות הקומיות "נבסו", לאחר שנמכרה באחרונה לרשת פוקס האמריקאית, "לצבי יש בעיה" של צביקה הדר ו"שנות ה-80", של שלום ומני אסייג.

תכנית אוכל – "פודיז"

נועה רוזין תגיש תכנית אוכל יומית בשם "פודיז" בשעות אחר הצהריים. תהיה זאת תכנית אולפן בת שעה, בשידור חי, שתעסוק במתכונים, בחדשות קולינריות ותכלול ביקורים של התכנית בבתי הצופים.

seperator

ערוץ עשר - 14 בשלט:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו ערוץ 10 החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 10 עובר לאפיק 14 ובלוגו החדש שלו מופיע שמו במלה (עשר) ולא במספר. הערוץ ספג מספר מהלומות באחרונה ובהם נטישותיהם של גיא פינס, גיא לרר ולינוי בר גפן. בערוץ לא צפויים שינויים משמעותיים רבים בלוח השידורים. צפויות לשוב לשידור עונות חדשות של התכניות "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי (שחוזרת הערב, שני, 23 באוקטובר), "המסע המופלא עם גידי ואהרוני" (ב-26 באוקטובר) ו"המקור" עם רביב דרוקר (ב-25 באוקטובר) אליה תצטרף הכתבת גלי גינת.

בנוסף, בשבת האחרונה (21 באוקטובר) עלתה הסדרה הקומית החדשה "ויקי ואני", שיצר טל מילר וביים רני סער, ומשחקים בה מגי אזרזר בדמות שרת החינוך הצעירה ביותר בתולדות ישראל, ולצדה איתי זבולון, גאיה שליטא כץ, רמי שטרן, דליק ווליניץ, מיכי ורשביאק ועוד.

רביב דרוקר. ראובן קסטרו
"המקור" חוזרת עם עונה חדשה. רביב דרוקר/ראובן קסטרו

אחד השינויים המעטים בלוח עם המעבר לאפיק 14 הוא שידור תכנית הסאטירה "גב האומה" של ליאור שליין ביום נוסף, שלישי, בנוסף למוצ"ש. האם להחלטה זאת יש קשר לחשש מפגיעה ברייטינג מהשיבוץ השנוי במחלוקת של "ארץ נהדרת" בקשת 12 במוצאי שבת, ראש בראש מול גב האומה? תלוי את מי שואלים. גורם בכיר בתעשייה טוען שבהחלט ייתכן שיש קשר בין הדברים, וכי "גב האומה" שובצה לשידור ביום נוסף כדי להגדיל את ממוצע הרייטינג השבועי. עם זאת, ייתכן ויש סיבה נוספת - להגדיל את הרווחיות של התכנית של שליין.

ערוץ עשר ימשיך לשדר בין השאר את "חמש בערב עם רפי רשף", "לונדון וקירשנבאום", "הכל כלול" עם סיון כהן, המהדורה המרכזית של החדשות, "הצינור" עם טל ברמן (שהחליף את לרר), "הרדאר" (שהחליפה את תכניתו של פינס), "היום שהיה" וסרטי וסדרות דוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully