וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון ויצמן תגיש מהדורה מוקדמת לתכניתו של גיא פינס: כל הפרטים

19.10.2017 / 13:40

מהדורה מוקדמת יומית לתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" תוגש על ידי לירון ויצמן מיום ראשון בערוץ 2, ומ-1 בנובמבר בערוץ 12 - קשת. לוואלה! תרבות נודע כי שם התכנית הוא "אחת שיודעת" וכי בפאנל התכנית ישתתפו מרינה קבישר, לירון שמם, אור סיט ויעל רגב

לירון ויצמן. אוהד רומנו,
אחת שיודעת. לירון ויצמן/אוהד רומנו

מעתה לא רק למהדורות החדשות המרכזיות יש מהדורה מוקדמת, אלא גם לתכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס", תהיה אחת כזו. התכנית תיקרא "אחת שיודעת", תוגש על ידי לירון ויצמן, ותועבר בשידור חי החל מיום ראשון הקרוב (22 באוקטובר) בערוץ 2, ולאחר פיצול הערוץ ב-1 בנובמבר תמשיך בערוץ 12 מדי יום בין השעות 15:45 ל-16:30.

"אחת שיודעת" תעסוק בחדשות עולם הבידור והתרבות וגם בתחומי לייף סטייל שונים כמו אופנה, תיירות ואוכל. לוואלה! תרבות נודע כי בפאנל התכנית ישתתפו מרינה קבישר, לירון שמם, אור סיט ויעל רגב. באולפן יתארחו גם חלק מחברי המערכת של "ערב טוב עם גיא פינס". לצד קידום תכנית-האם, תכניתה של ויצמן תעסוק גם בנושאים משיקים ואחרים. למשל, ידובר בה יותר על סדרות וסרטים שחלקם לפעמים נשארים מחוץ לתכנית של פינס. בנוסף, תעסוק באירועים, השקות ותצוגות אופנה. מה שלא צפוי בתכנית הן כתבות.

צוות התוכנית ערב טוב עם גיא פינס , ספטמבר 2017. צילום גיא כושי ויריב פיין,
לירון ויצמן עם צוות התכנית "ערב טוב עם גיא פינס"/צילום גיא כושי ויריב פיין

ויצמן בת ה-33 החלה את דרכה בשנת 2006 באתר הספורט ONE. לפני 10 שנים, הצטרפה לתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בימים ששודרה בהוט, שימשה בה מאז כעורכת וכמגישה, נדדה איתה לערוץ 10 ובחודש הקודם עברה איתה לקשת. בנוסף, הנחתה את "ערב טוב ספורט" בערוץ הספורט, את "מנה מנה" בערוץ הילדים, את תכנית הבוקר של ערוץ 10, והשתתפה לצד אייל קיציס בתכנית "מי יכול על ישראל".

עוד באותו נושא

גיא פינס: "קשת התחייבה בכתב שנקבל חופש ביטוי כמו 'ארץ נהדרת' ו'עובדה'"

לכתבה המלאה
לירון ויצמן. אביב חופי
לירון ויצמן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully