וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיק ובן אל מוציאים שיר חדש ביום ראשון: קבלו טעימה ראשונה

19.10.2017 / 11:43

הצמד המוזיקלי הכי מצליח בישראל, סטטיק ובן אל תבורי, משחרר ביום ראשון הקרוב שיר חדש, שביעי במספר, ששמו "הכל לטובה". קבלו הצצה קצרה לקליפ של השיר

המצעד השנתי של גלגלצ תשע"ז, סטטיק ובן אל תבורי מבצעים מחרוזת להיטים. מגד גוזני, מערכת וואלה! NEWS
סטטיק ובן אל תבורי/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני

ביום ראשון ב-11:00 בבוקר זה קורה: הצמד המוזיקלי המצליח ביותר בישראל, סטטיק ובן אל תבורי, משחרר סינגל חדש, שביעי במספר. עד כה לא נמסר מידע רשמי על השיר מלבד שמו: "הכול לטובה". בנוסף שוחרר קטע קצר מהשיר ליוטיוב שממנו עולה כי מדובר בשיר שקט יחסית לשאר ששת השירים של השניים. במקביל הופצו ביוטיוב גרסאות שקריות של השיר, בחלקן מדובר בשירים ישנים ופחות מוכרים של בן אל תבורי, אשר גרפו עשרות אלפי צפיות.

טעימה מ"הכל לטובה"

השיר האחרון שהוציאו סטטיק ובן אל היה "טודו בום" שהגיע למקום השלישי במצעד הישראלי השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS והפך ללהיט ענק בישראל. בריאיון שהעניקו לוואלה! תרבות לפני חודשיים סיפרו השניים כי השיר נולד בעקבות רעיונות שנזרקו לאוויר. "ספציפית את הקטע של ה"טודו בום", אמרנו שחייבים לשיר משהו באולפן אז סתם זרקתי 'טודו בום', 'טודו בום', ואז ג'ורדי אמר לי, 'כנס עכשיו תקליט את זה", סיפר סטטיק.

בריאיון שהעניק לפני כחודש המפיק המוזיקלי של הצמד, ג'ורדי, לוואלה! תרבות הוא הודה: "כל שיר שהוצאנו - האמנו שהוא לא יצליח. אני יכול להגיד לך שסטטיק לא רצה ש'כביש החוף' ייצא, 'סתם' - אני לא רציתי שייצא, 'זהב' - אף אחד לא רצה שייצא. כשהם הביאו לי את 'זהב' אמרתי להם: 'מה זה הדבר הגרוע הזה? למה אתם מביאים לי כאלה שטויות?' הם ממש האמינו בזה, הכנסנו ווייב של סיקסטיז ולא שחררנו את השיר הזה הרבה זמן".

"בשיר 'סלסולים', אורון המנהל שלנו אמר 'בשום פנים אתם לא מוציאים את השיר הזה. זה מזרחית, זה מחזיר את בן אל אחורה'", הוסיף ג'ורדי. "אמרתי לו: 'אורון, סמוך עלינו, בבקשה. זה הכי חדשני בעולם. אמנותית הוא לא מתערב בחיים. הוא אמר שקשה לו עם זה ובסופו של דבר הוא הסכים".

  • עוד באותו נושא:
  • הכל לטובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully