וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצול ערוץ 2: מתברר שאין לכם מושג מה הולך לקרות

הדס בן ארצי

26.10.2017 / 6:05

באיזה אפיק ישודר ערוץ קשת? ובאיזה אפיק ישודר ערוץ רשת? ומה לגבי ערוץ עשר? יצאנו לרחוב כדי לראות כמה אתם מוכנים לקראת הפיצול ההיסטורי של ערוץ 2 שיקרה ב-1 בנובמבר. המסקנה: אין לכם גרגר של מושג מה הולך לקרות. צפו

צילום: ערן גילווארג, עריכה: הדס נוימן

"מלחמת עולם" היא רק אחד מתוך כינויים דרמטיים רבים בתקשורת למה שיקרה ב-1 בנובמבר. קראו לזה גם "המפץ הגדול", "רגע היסטורי" ומה לא. הזכייניות שהרכיבו את ערוץ 22 - הערוץ שהיווה את מדורת השבט הישראלי - ישדרו כל אחת באפיק משלה במשך שבוע שידורים שלם, להלן שבעה ימים בשבוע. חוצים את שתיים לשתיים – תשננו את זה שוב: קשת ב-12 ורשת ב-13. במקביל, ערוץ 10 עובר באופן משונה לאפיק אחר דווקא, 14 בשלט, אבל נושא עדיין השם "עשר", ועשר היא מילה שלא יכולה להגדיר את מצב רוחם של מנהלי הערוצים המודאגים מהלא נודע.

לרגל הרגע ההיסטורי, יצאנו לרחוב כדי לברר כמה הציבור מוכן אליו: האם הם יודעים מה יהיה האפיק החדש של כל ערוץ? ומה יעלה בגורל האפיק של ערוץ 10? ובכלל, מה חדש עם ערוץ 1? לאחר משאל הרחוב הקצר, המסקנה שלנו חדה וברורה: לציבור אין מושג מה הולך לקרות. האם נסתגל בהקדם ללחוץ על 12, 13 ו-14 בשלט? אפשר להעריך שכן. אבל עד שזה יקרה, יהיו ודאי טעויות זפזופ רבות. צפו בווידאו למעלה במשאל הרחוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully