וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האודישן שהדהים: צפו במתמודדת הבדואית שהביאה את שופטי "אקס פקטור" לדמעות

26.10.2017 / 6:05

שופטי "אקס פקטור" - משה פרץ, עברי לידר, שירי מימון וסאבלימינל - לא היו מוכנים לבחורה הצעירה שניצבה לפניהם. בתוכנית שתשודר הערב (חמישי) ברשת, ערוץ 2, המתמודדת מאיה פרחאן, בדואית בת 21, מבצעת את "אל נבקש" של זוהר ארגוב ומדהימה את הפאנל ואת הקהל. צפו

יח"צ - חד פעמי

לזה הם לא היו מוכנים: שופטי "אקס פקטור"- משה פרץ, עברי לידר, שירי מיימון וסאבלימינל - לא ציפו להזיל דמעה בעקבות אודישן, אולם זה מה שקרה בעקבות האודישן המופלא של מאיה פרחאן, צעירה בדואית בת 21 מכפר קטן ליד טבריה. פרחאן ביצעה את השיר "אל נבקש" של זוהר ארגוב, והצליחה להדהים את הקהל ואת פאנל השופטים. צפו באודישן הנהדר שלה בווידאו בראש האייטם. התכנית תשודר הערב ב-21:00 ב"רשת", ערוץ 2.

עונתה החדשה של התכנית "אקס פקטור" התחילה לפני שבוע, וכבר בתכנית הראשונה נרשמה סערה-זוטא. צמד זמרים, רחלי ושגיא, שר את השיר "הלב יודע" שביצעו במקור דודו אהרון וזהבה בן. בסיום האודישן פנתה שירי מימון אל רחלי ושגיא ואמרה שהביצוע צרם לה: "הרגשתי כאילו אני יושבת עכשיו בבית, בכיף שלי, קצת מזפזפת בטלוויזיה, מרימה רגלים ואז השכנים פותחים את הקריוקי ומתחילים לצעוק לי באוזן שיר של דודו אהרון וזהבה בן. זה היה ממש חובבני, בטירוף".

רחלי שנפגעה ממימון לא נותרה חייבת והאשימה את הפלייבק "שנשמע חובבני". משה פרץ הציע לשגיא להיבחן בנפרד, אולם זה האחרון סירב והכריז: "אני בלעדי האישה הזאתי (רחלי - י"ג), לא רוצה להמשיך. אני מודיע על פרישה". בהמשך הפרק הם הדפו את הצלמים והמשיכו להתלונן על השופטים והפלייבק "הכול בגלל הפלייבק המזוין הזה. ראית איך היא ישר התחילה? שירי מימון? 'זה קריוקי', שתלך קיבינימט". בסיום התכנית הם פנו למצלמות והבטיחו שבכוונתם לפנות לתקשורת כדי לחשוף את מה שהתרחש.

לאחר שידור התכנית טען הצמד כי האודישן היה מבוים. רחלי פרסמה בעמוד הפייסבוק פוסט ובו טענה כי "הכול היה מבוים" וכי הם צפויים לחזור בהמשך העונה. ב"רשת" דחו את הטענות.

  • עוד באותו נושא:
  • אקס פקטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully