וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוי ג'ורג' פנה לדנה אינטרנשיונל בטוויטר: "הצטרפי אליי לבמה בתל אביב"

25.10.2017 / 22:08

לקראת ההופעה המתקרבת בחודש הבא, פנה סולן קאלצ'ר קלאב לדיווה הישראלית, והציע לה להתלוות אליו בדואט ללהיט "Karma Chameleon". מנהלה של אינטרנשיונל: "לא בטוח לגבי הדואט, אבל יש דיבור על שיתוף פעולה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפשים שילובים מרגשים. בוי ג'ורג' וקאלצ'ר קלאב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמר הבריטי וסולן להקת קאלצ'ר קלאב, בוי ג'ורג' (ג'ורג' אלן או'דאוד), פנה הערב (רביעי) אל דנה אינטרנשיונל באמצעות הטוויטר, והציע לה בספונטניות להצטרף אליו במהלך הופעתו הקרובה בתל אביב. בציוץ מטעמו של ג'ורג' נכתב: "היי דנה אינטרנשיונל, את מכירה את המילים ל'Karma Chameleon'? תצטרפי אליי על הבמה בתל אביב".

ההזמנה הזו כמובן אינה מקרית, והיא מכוונת ישירות למעריציו הרבים מקרב הקהילה הלהט"בית. ג'ורג', שהתפרסם בזכות קולו הגבוה וסגנון לבושו האנדרוגיני, הזמין את זוכת האירוויזיון ויקירת הקהילה, מקווה ליצור רגע מיוחד על הבמה עם שיתוף פעולה בינלאומי בלהיט הגדול ביותר עליו הוא חתום.

שי כרם מנהלה של דנה אינטרנשיונל, אמר לוואלה! תרבות: "שלחו לי את זה לפני שעה , ושלחתי לדנה שהופתעה מאוד. אין דבר מרגש יותר מלגלות שאליל הנעורים שלך מזמין אותך לשיר איתו את השיר שהיה לאחד מהימנוני שנות השמונים, והלהיט שדנה רקדה בגיל הנעורים, כשחלמה שיום אחד גם היא תהיה זמרת. בינתיים נוצר קשר אישי יותר, לא בטוח לגבי הדואט אבל יש דיבור על איזה שהוא שיתוף פעולה".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות: קאלצ'ר קלאב, מהלהקות האייקוניות של שנות ה-80, תופיע בישראל, במסגרת סיבוב האיחוד שלה עם ההרכב המקורי המלא. ההופעה תתקיים בהיכל הספורט ביד אליהו, תל אביב, ב-7 בנובמבר. מחירי הכרטיסים להופעה: החל מ-224 שקלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דנה אינטרנשיונל זום. איתן טל,
תיענה להזמנה? דנה אינטרנשיונל/איתן טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully