וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוות למונק, הולידיי ופיצג'רלד: מה צפוי בפסטיבל הג'אז בת"א?

29.10.2017 / 6:04

הצדעות לגדולי הג'אז, אורחים בינלאומיים, טובי הג'אזיסטים הישראלים ושלל הופעות מיוחדות: התפריט של פסטיבל הג'אז שיתקיים בדצמבר בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוני קופי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל הג'אז יתקיים בתל אביב בדצמבר הקרוב בפעם ה-28והיום חשפו מנהליו את התוכנית האמנותית שלו, שתכלול כ-19מופעים, חלקם מקומיים וחלקם בינלאומיים. אלה יועלו בסינמטק תל אביב ובזאפה הרצליה.

הפסטיבל ייפתח ברביעי 6.12 ויימשך שלושה ימים. בין המופעים הבולטים: נגן כלי הנשיפה הבריטי טוני קופי יגיע לראשונה לישראל, וינגן מעבודותיו של ת'לוניוס מונק לכבוד מאה שנה להולדתו. גם שביעיית אייל תלמודי תצדיע לגאון המנוח במופע שלה, וכבוד דומה יהיה מנת חלקן של שתי אלילות אחרות. די אלכסנדר תגיע משיקגו עם מופע לרגל מאה שנה להולדתה של אלה פיצג'רלד ואסתר רדא תצדיע לבילי הולידיי.

עוד אורחים בינלאומיים: דניאל ז'ובים הברזילאי, פרננדו קנופף הארגנטינאי וראבי קולטריין, שיופיע עם בן חסותו הישראלי, גדי להב.

אסתר רדא. שרבן לופו,
אסתר רדא./שרבן לופו

בגזרה הישראלית, אפשר יהיה ליהנות משלל הופעות ג'אז מסקרנות של אמנים והרכבים מקומיים, ובהם עומר קליין טריו, חמישיית מתן קליין, רביעיית אורי גורביץ'. כמו כן, יהיו כמה הפקות מיוחדות לפסטיבל ובהן מופע ג'אזיסטי של אלון עדר, מפגש בין עומר אביטל ויונתן אבישי ובין אלון אולארצ'יק וברק חנוך, שיבצעו יחד את האלבום "בשקט", עם להיטים. כמו "נערה במשקפיים", בליווי אקוסטי. בצד אלה, רד באנד ישיק מופע אנפלאגד חשד ובו עיבודים חדשים וסיפורים מאחורי הקלעים.


רכישת כרטיסים: בטלפון 9080* ובאתר זאפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראבי קולטריין. אבנר,
ראבי קולטריין/אבנר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלון עדר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורי גורביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully