וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לנו שום תחרות הערב, הרי כולם רואים ארץ נהדרת"

אמנון גולדמן

1.11.2017 / 12:03

בערב השידורים הראשון של פיצול ערוץ 2 לשני ערוצים, פותחת "קשת" עונה עם הקלף החזק ביותר שלה: "ארץ נהדרת". אז מה צפוי העונה מלבד חיקויים של שרה, יאיר וקאיה? ואיך קרה שרועי בר נתן לא שמע על הפיצול? צפו

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

לאחר שבועות של הכנות ופמפומים ולאחר שכל תושבי המדינה כבר למדו לשנן בעל פה לאילו אפיקים עוברים הערוצים, נתעורר היום למציאות טלוויזיונית חדשה בה קשת מתחזקת שבעה ימי שידור בכוחות בעצמה בערוץ 12.

באופן לא מפתיע, הזכיינית שהפכה לערוץ בפני עצמו בחרה להציב במרכז ערב השידורים הראשון והחגיגי שלה את תכנית הדגל "ארץ נהדרת", שזו תהיה עונתה ה-15.

כמובן שליוצרי התוכנית אף פעם לא היה חסר חומרי גלם, אבל נראה שהשנה המציאות הישראלית עושה להם עבודה קלה במיוחד: בין חוקים צרפתיים למיניהם, תככים אינסופיים בקואליציה ובאופוזיציה, כאוס תחבורתי, ספורטאים ישראלים שמנצחים בתחרויות בינלאומיות בלי המנון ודגל ועוד, יהיה למשדר הסאטירה הפופולרי במדינה הרבה בשר לנגוס לו וגם אתגר גדול להתמודד איתו – איך אפשר לכתוב מערכונים שיהיו מצחיקים יותר מעולם בו גם ככה פוליטיקאיות מורחות ליפסטיק על מכוניות של חברותיהן למושב בגלל שתפסו להן את החנייה?

לקראת כל זה ולכבוד העונה החדשה בערוץ החדש, יצאנו היום לצילומי הפתיחה של "ארץ נהדרת". צפו בכתבת הווידאו המלאה בראש האייטם.

  • עוד באותו נושא:
  • ארץ נהדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully