וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו של עידן: צפו ברגעים האחרונים של שידורי ערוץ 2

1.11.2017 / 8:43

הלילה בחצות הסתיימו באופן רשמי שידורי ערוץ 2 והשידורים עברו לשני ערוצים מפוצלים: ערוץ 12 וערוץ 13. מיד לאחר מכן פתחו רשת, קשת וערוץ עשר את השידורים באפיקים החדשים. צפו ברגעים האחרונים של ערוץ 2 ז"ל

צילום מסך

סופו של עידן: הלילה (בין שלישי לרביעי) בחצות הסתיימו באופן רשמי שידורי ערוץ 2 והשידורים של שתי הזכייניות שהפעילו אותו עברו לשני ערוצים מפוצלים: ערוץ 12 (קשת) וערוץ 13 (רשת). הזכיינית קשת היא זו שהובילה את משדר הפרידה אמש מערוץ 2 - כאשר ארז טל הנחה אותו. בסוף המשדר, בחצות, הופיעה שקופית באפיק 22, שבה נכתב כי ערוץ 22 סיים את שידוריו וכי הצופים מוזמנים ליהנות משידורי קשת ורשת באפיקים 12 ו-13. גם ערוץ 10 הוחשך הלילה ותכניותיו עברו לאפיק 14. גם ערוץ 13 וגם ערוץ עשר בחרו לציין את המעבר במשדרים חגיגיים.

משדר הפרידה החגיגי של קשת, שהתחיל בשעה 21:00 בערב, נפתח בפרק קצר של "הכוכב הבא". אחריו אירח ארז טל כוכבי עבר של התכניות הכי מצליחות של הזכיינית. בין השאר התארחו אייל קיציס, אילנה דיין, עידו רוזנבלום, נינט טייב שביצעה את "ים של דמעות", השיר שאיתו ניצחה בעונה הראשונה של "כוכב נולד", ואפילו אורנה בנאי שגילמה בעבר את דמותה של לימור מ"רק בישראל".בחצות עבר המשדר לערוץ 12.

ארץ נהדרת. צילום מסך, צילום מסך
גם קיציס נפרד/צילום מסך, צילום מסך

הרבה קרבות מעניינים צפויים לנו בין שלושת הערוצים המסחריים – קשת, רשת ועשר: שתי תכניות הסאטירה המובילות, "ארץ נהדרת" בקשת ו"גב האומה" בעשר, יתחרו ראש בראש במוצאי שבת. "הצינור" בערוץ עשר יתחרה ב"הצנרת" ברשת; ושתי תכניות בערב שישי יתחרו זו בזו – "סברי מרנן" בקשת מול "מחר שבת" של צביקה הדר ברשת.

שידורי חברת החדשות של ערוץ 2 ישודרו גם בקשת 12 וגם ברשת 13. במקום "חדשות 2" ישתנה השם ל"החדשות". החוק מותיר לקשת ולרשת להמשיך להחזיק בחברת החדשות המשותפת במשך שלוש שנים ולשדר את תכניה. התכניות שישודרו במקביל הן "6 עם עודד בן עמי", "המהדורה המוקדמת" ו"המהדורה המרכזית" בהגשת יונית לוי ודני קושמרו, "אולפן שישי", "פגוש את העיתונות" ו"סדר עולמי". קשת תשדר לבדה את התכנית הכלכלית "תכנית חיסכון" בהגשת קרן מרציאנו בשעה 19:30, ומולה תשודר ברשת תכנית בהגשת לוסי אהריש ואודי סגל, ורשת תשדר לבדה את "תוכנית הלילה" בהגשת דוריה למפל, ומולה תשדר קשת את "חי בלילה". כתבים מחברת החדשות לא ישתתפו כלל בתוכניות קשת ורשת ולא ייערכו קידומים בתוכניות החדשות לתכני קשת ורשת.

עוד באותו נושא

פיצול ערוץ 2: מה אתם זוכרים על ההיסטוריה של הערוץ?

לכתבה המלאה
ארז טל ערב שידורים אחרון ערוץ 2 קשת. צילום מסך
ארז טל נפרד/צילום מסך
נינט טייב קשת 12 ערוץ 2. קשת 12,
נפרדה עם "ים של דמעות". נינט/קשת 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully