וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש שחקניות מאשימות את הבמאי והמפיק ברט ראטנר בהטרדה מינית

1.11.2017 / 16:01

אחרי הארווי ויינשטיין, קווין ספייסי וג'רמי פיבן, גם המפיק של "האיש שנולד מחדש" מסתבך. בעדותה של השחקנית אוליביה מאן נטען כי ראטנר חשף את עצמו בפניה והגיע לסיפוק, כשהביאה אוכל לקרון שלו. עורך דינו של ראטנר הכחיש את הטענות

ברט ראטנר. GettyImages
עוד תחקיר מזעזע על דמות בכירה. ברט ראטנר/GettyImages

הכביסה המלוכלכת של הוליווד ממשיכה לצאת החוצה. אחרי הארווי ווינשטיין, קווין ספייסי וג'רמי פיבן, חושף הלוס אנג'לס טיימס עדויות של שש נשים נגד הבמאי והמפיק, ברט ראנטר. בין העדויות שנחשפו בעיתון, כלולה גם זו של השחקנית נטשה הנסטרידג' ("מין מסוכן"). על פי עדותה, רטנר ניסה לכפות עליה מין אוראלי כששהתה במסיבה בביתו ב-1990. הנסטרידג' הייתה אז בת 19.

השחקנית קתרין טאון תיארה מקרה אחר, שאירע במסיבה בשנת 2005, ובה לטענתה עקב אחריה ראטנר לחדר האמבטיה וניסה להידחק אחריה. בנוסף, מספרת טאון, נהגה העוזרת שלו להתקשר אליה שוב ושוב במשך חודשים במטרה לקבוע דייט בין השניים.

העדות הבוטה ביותר מתוארת על ידי אוליביה מאן ("חדר החדשות", "אקס-מן: אפוקליפסה"). לטענתה, ידעה מספר פגישות מטרידות עם רטאנר. אחת מהן אירעה על סט הסרט "After the Sunset" מ-2004, בבימויו של ראטנר ובכיכובה. לדברי מאן, אחרי שהביאה אוכל לקרון של ראטנר, הוא פרץ מחדר השירותים עירום למחצה ו"אונן בנמרצות". ב-2011 תקפה מאן את ראטנר במהלך הופעה בטלוויזיה אחרי שטען כי שכב עמה. הוא התנצל על האמירה מספר ימים לאחר מכן בתוכנית הרדיו של הווארד סטרן. השחקניות ג'יימי ריי ניומן, ארי סאסקי וג'ורינה קינג תיארו אף הן מפגשים טעונים מינית עם ראטנר.

אוליביה מאן. GettyImages
היסטוריה של הטרדות מצד ראטנר. אוליבה מאן/GettyImages

בנוסף לשחקניות המופיעות בכתבה, כוללת חשיפת הלוס אנג'לס טיימס גם הצהרות תמיכה בראטנר, מצדן של חמש עוזרות לשעבר וקולגות נוספים, ולפיהן מעולם לא הבחינו בכל התנהגות בלתי הולמת של ראטנר כשעבדו עמו. בתגובה להאשמות פרסם עורך דינו של ראטנר, מרטין סינגר, הצהרה מטעמו. "ייצגתי את מר ראטנר במשך שני עשורים, ואף אישה מעולם לא העלתה טענה על הטרדה מינית או התנהגות בלי הולמת. יתרה מכך, אף איש לא ביקשה או קיבלה כל פיצוי כספי מהלקוח שלי".

ראטנר (45), קשור באמצעות חברת ההפקות והמימון שלו RatPac Entertainment בחוזה עם אולפני האחים וורנר בשווי כולל של 450 מיליון דולר, להפקת סרטים עתידיים. בתגובה לפרסום, מסר דובר מטעם אולפני האחים וורנר לאתר וראייטי: "אנחנו מודעים להאשמות שנחשפו בלוס אנג'לס טיימס ובוחנים את המצב".

רשימת הסרטים בהם היה מעורב ראטנר בקריירה כוללת בין היתר את "האיש שנולד מחדש", "שעת שיא", "כלבי מלחמה" וכן הסדרה "נמלטים". ב-2011, במהלך אותו ריאיון בו התנצל בפני אוליביה מאן, השמיע ראטנר אמירות הומפוביות שהובילו להדחתו מהפקת טקס האוסקר של אותה שנה. גל גדות הייתה אמורה להעניק למפיק פרס מפעל חיים במסגרת אירוע שנערך לכבודו מטעם קרן קיימת לישראל, אך ביטלה את השתתפותה. במאית "וונדר וומן", פטי ג'נקינס, החליפה אותה באירוע

עוד באותו נושא

ג'רמי פיבן מואשם בתקיפה מינית של שחקנית "הפמליה"

לכתבה המלאה
ברט ראטנר. GettyImages
הוליווד ממשיכה לחשוף את מטרידיה הסדרתיים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully