וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארווי ויינשטיין אנס אותי פעמיים. הוא לא הפסיק, כמו חזיר"

4.11.2017 / 21:26

אל עשרות הנשים שהעידו כי המפיק הארווי ויינשטיין הטריד, תקף או אנס אותן נוספה השחקנית פז דה לה הוארטה, שטוענת כי המפיק אנס אותה פעמיים. "זה היה דוחה. הוא כמו חזיר". העדות הזו שונה מהקודמות כי אין בה התיישנות, כך שמדובר במקרה שיכול להוביל למעצרו של הארווי

פז דה לה הוארטה. GettyImages
פז דה לה הוארטה/GettyImages

עדות נוספת, שטוענת לשני מקרי אונס מצד מפיק הקולנוע הארווי ויינשטיין, נוספה למעל ל-60 עדויות של נשים שטענו כי ויינשטיין הטריד, תקף או אנס אותן. השחקנית פז דה לה הוארטה טוענה כי ויינשטיין אנס אותה פעמיים. המקרה הראשון, לדבריה, התרחש בנובמבר 2010, אחרי שויינשטיין הציע לה טרמפ לביתה. היא סיפרה למגזין אמריקאי כי המפיק התעקש לעלות לביתה למשקה, ומשלב זה "העניינים הפכו מהר מאוד ללא נעימים", טוענת השחקנית. הוא ניסה קודם לנשק אותה, לדבריה, אבל היא הרחיקה אותו. "הוא דחף אותי למיטה כשהמכנסיים שלו למטה והרים לי את שמלה", טענה, "הרגשתי פחד... זה לא היה בהסכמה... זה קרה כל כך מהר... הוא תקע את עצמו בתוכי... כשסיים אמר שיתקשר אלי. פשוט שכבתי על המיטה בהלם".

הארווי ויינשטיין. GettyImages
הארווי ויינשטיין/GettyImages

לאחר מכן, טוענת דה לה הוארטה, ויינשטיין התקשר אליה ויום אחד בדצמבר הופיע בלובי של הבניין שלה, והתעקש לעלות לדירתה. "מתתי מפחד ממנו", אמרה השחקנית, "אמרתי לו לא, וכשהוא היה מעליי אמרתי לו 'אני לא רוצה לעשות את זה'. הוא לא הפסיק. זה היה דוחה. הוא כמו חזיר... הוא אנס אותי".

לפי המגזין 'וניטי פייר', דה לה הוארטה היתה בקשר עם משטרת ניו יורק, והחוקר אמר כי " אני מאמין, על פי ראיון עם פז, מנקודת המבט של משטרת ניו יורק, שיש מספיק מידע כדי לבצע מעצר". השחקנית אמרה שאחרי המקרים הקשים היא נכנסה לתקופה אפלה של שתייה ודכאון. "אני לא חושבת ששמרתי על עצמי", אמרה השחקנית, "מה שקרה עם הארווי הותיר אותי מצולקת להרבה שנים. הרגשתי כל כך מגעיל עם עצמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סטיבן סיגל. Samir Hussein, GettyImages
סטיבן סיגל/GettyImages, Samir Hussein

בתוך כך, השחקנית האמריקאית-יהודיה ג'וליאנה מרגוליס, המוכרת מהסדרות "ER" ו-"האשה הטובה", טענה כי חמקה בקושי מאפשרות לניצול מיני מצד השחקן סטיבן סיגל, כשהיתה בת 23. מרגוליס אמרה בראיון לתחנת רדיו אמריקאית ביום שישי כי מלהקת ביקשה ממנה ללכת לחדר במלון שבו שהה סטיבן סיגל, מאוחר בלילה, כדי לעבור על סצנה, כחלק מהחלטת הליהוק. כאשר הגיעה לחדר, המלהקת הראשית לא נכחה במקום, וסיגל שהה שם עם האקדח שלו. "הוא וידא שאני אראה את האקדח שלו, כשמעולם לא ראיתי אקדח באמת... מעולם לא נאנסתי ומעולם לא נפגעתי. לא יודעת איך יצאתי מחדר המלון ההוא... צרחתי את דרכי החוצה", היא אמרה. מרגוליס סיפרה על תקרית נוספת שחוותה עם הארווי ויינשטיין, שבו היתה מלווה באשה נוספת. ויינשטיין, לטענתה, "פתח את הדלת בחלוק רחצה". לדבריה, נרות היו דלוקים בחדר והוכנה "ארוחה לשניים". היא הוסיפה כי ברגע שהבין וינשטיין שהם לא יהיו לבד, הוא טרק את הדלת בזעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully